حضور پر شور مردم خراسان شمالی در یوم الله ۲۲بهمن ۱۴۰۲ + فلیم

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان بجنورد و سایر شهرستان های استان با حضور پرشور مردم ولایت مدار برگزار شد.
حضور پر شور مردم خراسان شمالی در یوم الله ۲۲بهمن ۱۴۰۲ + فلیم
1402/11/23 - 15:50
تاریخ و ساعت خبر:
190044
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - خراسان شمالی : در ۲۲بهمن ماه از چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی مردم بصیر و ولایتمدار استان در مرکز استان و شهرستان ها و روستاها گرد هم آمدند و با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.
در مرکز استان مردم بصیر و ولایتمدار بجنورد ساعت ۸ صبح در میدان شهید این شهرستان گرد هم آمدند.

مراسم با قرائت قرآن و اجرای گروه های سرود دانش آموزی آغاز شد و بعد از راهپیمایی و در پایان دکتر حسینی مشاور پارلمانی رییس جمهور در جمع مردم به بیان سخنانی پرداختند ایشان از حضور پرشور مردم قدردانی کرده و با برشمردن دستاورد های انقلاب اسلامی عزت و اقتدار ایران را در پرتو مشارکت حداکثری مردم در صحنه های انقلاب اسلامی دانستند و الگوگیری کشور های امریکای لاتین از این انقلاب را ثمره عزت خون شهدا و امام راحل بیان کردند. در پایان مراسم نیز قطعنامه قرائت شد.

یکی از دلنشین ترین صحنه ها ، حضور خانواده ای جوان با 5 فرزند در راهپیمایی بود که آخرین آنها شیرخواره ای در آغوش مادر بود .

به گزارش زنان نیوز این حضور و خروش مردمی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها در مرکز استان بلکه در سایر شهرستان ها نیز با جلوه های ویژه ای مثل حضور نوجوانان دهه هشتادی ، کودکان دهه نودی چشم کور کن دشمنان نظام انقلاب اسلامی بود .
شهرستان گرم - خبرنگار زینب محمودیان
شهروندان شهرستان گرم نیزی همپای سایر هموطنان از نخستین ساعات برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با حضور در خیابان ها و میدان اصلی شهر یک بار دیگر از ارمان های انقلاب اسلامی دفاع و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند سال 57 را جشن گرفتند .



باز هم حماسه ای دیگر ؛ اینجا جاجرم است
مردم شهرستان جاجرم از پیر و جوان ، کاسب و کارمند ، دانش اموز و دانشجو با شور و هیجانی آمیخته با شعور انقلابی در این مراسم شرکت کردند و با شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ضمن اعلام حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند .

گوشه ای از راهپیمایی یی نظیر مشارکت مردم انقلابی روستای شهید پرور مایوان ،دشمن بداند که مردم هنوز پای آرمان‌های انقلاب و امام و شهدای انقلاب اسلامی هستند.

پای انقلاب می مانیم ؛ راهپیمایی ۲۲بهمن بخش خبوشان در شهر تیتکانلو

حضور مردم ولایت مدار و انقلابی روستای دارالشهدا(چخماقلو) در راهپیمایی ۲۲ بهمن و رژه خودرویی و موتوری


انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خراسان شمالی ، راهپیمایی 22 بهمن، جشن پیروزی انقلاب اسلامی ، چهلم و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو