فرمانده حوزه حضرت رقیه (س) بجنورد:

رفع محرومیت ها و مشکلات مردم افتخار بسیج و بسیجان/ بسیج، بستر و بهترین عامل بازدارندگی در مقابل انواع هجمه‌های دشمن

فرمانده پایگاه مقاومت خواهران حضرت رقیه (س) بجنورد با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج امروز یک بستر و بهترین عامل بازدارندگی در مقابل هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، تربیتی و علمی هستند، گفت: بسیج خادم مردم و مفتخر است که می‌تواند گامی کوچک در رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم بردارد.
رفع محرومیت ها و مشکلات مردم افتخار بسیج و بسیجان/ بسیج، بستر و بهترین عامل بازدارندگی در مقابل انواع هجمه‌های دشمن
1401/12/13 - 12:35
تاریخ و ساعت خبر:
145723
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - خراسان شمالی : پایگاه های مقاومت بسیج با کمک و همراهی مردم، از ابتدای پیروزی انقلاب نقش بسیار مهم و بی بدیلی در تثبیت، پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب در همه موضوعات ایفا کرده است.
پایگاه‌های مقاومت بسیج یک رکن اصلی در ساماندهی و جذب بسیجیان به شمار می‌رود و نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری ارتباط دوسویه بسیج و مردم ایفا می کنند و در طول این سال‌ها خدمات بسیار ارزشمندی توسط این پایگاه‌ها به مردم در مناطق مختلف استان و کشور صورت گرفته است.
بی شک نقش فرماندهان پایگاه‌ها در موفقیت و افزایش خدمات‌رسانی بسیج به مردم برکسی پوشیده نیست و در این زمینه فرماندهان بسیجی با قبول این مسئولیت ها، شکوفایی و احیاء دوباره پایگاه ها را رقم زده‌اند و امروز از آنها به عنوان یک پایگاه و فرد موفق یاد می‌شود.
اکنون بسیجیان مخلص بر حسب ضرورت علاوه بر آمادگی کامل برای دفاع از کیان اسلامی با حضور فعال در فعالیت‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی در حوزه جنگ نرم و عرصه‌ فرهنگی مشغول نقش‌آفرینی و خدمت صادقانه هستند.

یکی از رده های موفق در شهر بجنورد حوزه خواهران حضرت رقیه(س) است که با فرماندهی یک بانوی جوان به نام نجمه فیروزه خدماتی را به بسیجیان و مردم محل ارائه کرده است، این بانوی بسیجی دغدغه اصلی‌اش اجرای کارهای فرهنگی در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی است، طی سالها فعالیتی که در بسیج داشته فقط یک خواسته دارد آن هم دیدار با مقام معظم رهبری است که در ادامه برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های این حوزه مقاومت بسبج با این بانو به گفت‌وگو پرداخته‌ایم.
نجمه فیروزه با بیان اینکه بسیج مایه خیر و برکت است اظهار کرد: تفکر بسیجی است که آرمان‌های انقلاب اسلامی را به سمت رشد و تعالی سوق می‌دهد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه(س) افزود: پایگاه های مقاومت بسیج امروز یک بستر و بهترین عامل بازدارندگی در مقابل هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، تربیتی و علمی هستند.
وی گفت: باید دست در دست هم دهیم تا تفکر ناب بسیجی را که از دستورات امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی است در تمامی محلات نهادینه ساخته و گسترش دهیم.
فیروزه با اشاره به اینکه بیش از 10 سال است که به عنوان فرمانده حوزه حضرت رقیه (س) در حال فعالیت هستم تصریح کرد: اهم برنامه‌های پایگاه بسیج به فرموده مقام معظم رهبری خدمت بی منت به مردم در قالب فعالیت های فرهنگی و اجتماعی وخدمات رسانی، علمی و پژوهشی و ... می باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) با اشاره به اینکه بسیج خادم مردم و مفتخر است که می‌تواند گامی کوچک در رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم بردارد خاطرنشان کرد: بسیج در هر عرصه و موقعیتی که ورود پیدا کند، خدمات مطلوب ارائه داده و رضایت عمومی را ایجاد می‌کند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه(س) با اشاره به توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده گفت: در دوران کرونا بالغ بر چهار هزار ماسک توسط خواهران بسیجی دوخت و توزیع شد .

فرمانده حوزه حضرت رقیه(س) با اشاره به برگزاری برنامه‌های علمی پژوهشی در این پایگاه برای دانش آموزان اظهار کرد: خوشبختانه برگزاری این برنامه‌ها در جهت تقویت بنیه علمی بسیار تاثیر گذار بوده است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حوزه حضرت رقیه (س) بجنورد، بسیج و جنگ شناختی، بسیج و محرومیت زدایی ، بسیج و حل مشکلات مردم، بسیج و فعالیت های خدماتی، تفکر بسیج ، حفظ آرمان های انقلاب اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو