جزئیات افتتاح ۷ ایستگاه متروی تهران تا پایان سال

مدیر عامل شرکت متروی تهران از بسته شدن پرونده خطوط ۶ و ۷ متروی تهران تا پایان سال خبر داد.
جزئیات افتتاح ۷ ایستگاه متروی تهران تا پایان سال
1403/04/20 - 12:23
تاریخ و ساعت خبر:
195458
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مسعود درستی ، با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در صورت تأمین به موقع منابع مالی، پرونده احداث ایستگاههای باقی مانده خطوط ۶ و ۷ متروی تهران منهای بخش‌های توسعه‌ای این دو خط قرار است تا پایان سال جاری بسته شود، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال بین ۵ تا ۷ ایستگاه مترو می‌بایست تکمیل و به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه از این تعداد ایستگاه‌ها ۴ ایستگاه مربوط به بخش اصلی خط ۶ مترو است، افزود: ایستگاه‌های متروی سرباز،‌ استاد نجات اللهی، میدان خراسان و شهدای ۱۷ شهریور که به طور میانگین در مرز پیشرفت فیزیکی۷۰ درصد قرار دارند، در مرحله تکمیل عملیات ساختمانی و تجهیزاتی طبق برنامه زمان بندی هستند.
درستی ادامه داد: در خط ۷ مترو نیز ایستگاه ورزشگاه تختی را برای افتتاح داریم و در بخش توسعه جنوبی خط ۶ مترو هم دو ایستگاه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و نیز میدان حضرت عبدالعظیم حسنی مراحل تکمیل و آماده سازی را پشت سر می‌گذارند.
وی با بیان اینکه تأمین به موقع منابع مالی در پروژه‌های عمرانی همچون پروژه‌های ساخت و سازی شرکت متروی تهران بسیار مهم است چراکه در این قبیل طرح‌ها طی ماه‌های نیمه اول سال بهتر و سریعتر می‌توان نسبت به تکمیل پروژه‌ها اقدام کرد، گفت: برای تکمیل ۷ ایستگاه باقی مانده حداقل به ۶ الی ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
ایسنا
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهرداری متروی تهران شهرداري تهران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو