وظیفه امروز همه بسیجیان امیدآفرینی در کشور است

فرمانده ارشد پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به دو رکن «پرهیز از یأس‌آفرینی و امیدسوزی» و «ترویج روحیه کار و تلاش و امید» در بیانات رهبر انقلاب گفت: امروز وظیفه همه بسیجیان امیدآفرینی در کشور است.
وظیفه امروز همه بسیجیان امیدآفرینی در کشور است
1401/09/03 - 09:37
تاریخ و ساعت خبر:
143322
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از قم، زهرا احسانی فرمانده فعال پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام در گفتگو با خبرنگار طنین یاس ضمن تبریک و گرامی داشت هفته بسیج به همه بسیحیان به ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با آینده نگری و بصیرت تمام، ضرورت این نهاد ارزشمند را به درستی تشخیص داد و در ۵ آذر دستور تشکیل بسیج را صادر فرمود.
وی ادامه داد: در آن زمان کمتر کسی می توانست دریابد که آینده نگری حضرت امام در تاسیس بسیج چه جایگاه و نقش مهمی در حفظ و تدوام انقلاب دارد، اما امروز می بینیم که در بسیاری از کشورهای آزادی خواه به ویژه لبنان، فلسطین، سوریه و عراق با الگو گرفتن از نیروی عظیم بسیج در انقلاب اسلامی ایران، گروه های جهادی مختلفی تشکیل شده اند و برای حفظ ارزش های دینی و استقلال خود در مقابل مستکبرین به ویژه آمریکای رجیم ایستادگی می کنند.
احسانی با بیان این که در این سالها رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاسی به امام راحل بر این یادگار ارزشمند تاکید فراوان داشته اند، اظهار داشت: طلاب بسیجی جامعه الزهرا(س) در راستای جهاد تبیین با تقویت روحیه کار و تلاش و امید در خودشان که شاخصه اصلی یک بسیجی است و با ترویج این روحیه در جامعه اسلامی به امیدآفرینی خواهند پرداخت، چرا که رهبر انقلاب فرمودند: «استکبار در صف‌آرایی مبنایی در مقابل ملت ایران با تشدید ایران ستیزی، همه امکاناتش را برای القای ناامیدی و بن بست به اذهان مردم بخصوص جوانان بکار گرفته و امروز مهمترین شاخص اثبات ایران‌دوستی هر فرد، «پرهیز از یأس‌آفرینی و امیدسوزی» و «ترویج روحیه کار و تلاش و امید» است. بسیج نگاه می کند ببیند که حرکت عمومی انقلاب و نظام از مسیرِ درست منحرف نشود؛ مراقب است که انحراف به وجود نیاید؛ هر جا انحرافی مشاهده شد، بسیج در مقابل آن می ایستد. این از جمله‌ی خصوصیاتی است که مربوط به بسیج است.»
وی خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش رهبری تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است. بسیجیان در قبال پیچیدگی اوضاع توانسته‌اند در ذهن خود، فکر خود و شخصیت خود پیچیدگی ایجاد کنند.
احسانی با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: همه مردم ایران بسیجی هستتد و در مقابل ترفند «لشکرسازی کاذب» و «انبوه‌سازی دروغ» در رسانه‌های ضد ایران که هدفشان تأثیرگذاری بر افراد غافل و بی‌خبر، است خواهند ایستاد و با حضور انبوه در میدان های مختلف به بدخواهان تودهنی خواهند زد.
وی در پایان گفت: به امتداد داخلی دشمنان که با استفاده از روزنامه ها و فضای مجازی القاء یاس و ناامیدی می کنند هشدار می دهیم که در مقابل آنها خواهیم ایستاد وَ کانَ حَقَّاً عَلَینا نَصرُالمُومِنین.
انتهای خبر /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
وظیفه امروز همه بسیجیان امیدآفرینی در کشور است
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو