شهادت عجیب ترین فصل زندگی ؛ وقتی محبوب از آسمان ها آغوش باز می کند

شهادت فصل عجیبی از زندگی است که شامل عشاقی می شود که در دنیا شهید گونه زیستند و صفات ایثار و از خودگذشتگی را به منصه ظهور رساندند.
شهادت عجیب ترین فصل زندگی ؛ وقتی محبوب از آسمان ها آغوش باز می کند
1401/10/17 - 13:48
تاریخ و ساعت خبر:
144197
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - البرز - انسیه تنوره، مدرس دانشگاه آزاد کرج در یادداشتی اختصاصی برای «طنین یاس» نوشت: «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ»: (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.(سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹)
هدف از زندگی چیزی جز رسیدن به خدا نیست ، شهدا با اقتدا به ارباب شان ، امام حسین (ع) به زیبایی در آغوش محبوب در آمدند.
سردار سلیمانی نمونه بارز سرباز جان بر کفی بود که هر جا نیاز به حضورش در میدان های نبرد علیه باطل بود، حاضر می شد به گونه ای که دشمن از شنیدن نامش لرزه بر جانش می افتاد.
اخلاص عمل او باعث شده بود تا او سردار دل ها باشد ، حقیقتا شهدا چون خود را ندیدند، توانستند خدا را ببینند و به باغ ملکوت یار وارد شوند.
شهادت فصل عجیبی از زندگی است که شامل عشاقی می شود که در دنیا شهید گونه زیستند و صفات ایثار و از خودگذشتگی را به منصه ظهور رساندند و با قلبی آرام و مطمئن در راه حق قدم گذاشتند و هرگز در راه دفاع از دین و حفظ ارزش های اسلامی در دل تزلزلی به خود راه ندادند و قدمی از رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی عقب نشینی نکردند و پرچم پر افتخار ایران را در عرصه های مختلف خصوصاً حفظ تمامیت ارضی و امنیت داخلی و خارجی به اهتزاز در آوردند.
یاد و خاطره شهید سیلمانی هیچ گاه از یاد برده نمی شود و خون حاج قاسم در رگ تمامی ایرانیان جریان دارد.
دشمن می خواست صدای گفتمان انقلاب اسلامی را با شهادت سردار دلها قطع کند اما غافل از اینکه با شهادت حاج قاسم موج بیداری اسلامی در دنیا طنین انداز شد.
مادران، رسالت بسیار سنگینی برای تداوم مکتب سردار سلیمانی دارند زیرا وظیفه خطیر مادری را برعهده دارند.
سردار سلیمانی برای برافراشتن پرچم اسلام جنگید تا خون هیچ مسلمانی پیمال نشود و پرچم اسلام به دست صاحب برحقش امام زمان(عج) برسد.
امروز باید جامعه را برای برقراری حکومت عدل الهی فراهم آوریم و ابتدا باید از خود شروع کنیم زیار زندگی محدود است و فرصت جبران نیز مختصر می باشد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهدا، سبک زندگی شهدا، اخلاص در عمل
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو