تلویزیون دوباره به سراغ «زیرخاکی» رفت

دو سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی قرار است از امشب به آنتن شبکه تماشا می‌رسد.
تلویزیون دوباره به سراغ «زیرخاکی» رفت
1401/11/24 - 19:15
تاریخ و ساعت خبر:
145208
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - دو سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی قرار است از امشب به آنتن شبکه تماشا می‌رسد.
مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا از امشب ( ۲۴ بهمن‌ماه) روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.
قصه این سریال درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج، درگیر ماجراهای هیجان انگیزی می شود. او طی داستان درگیر مسائلی همچون دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک و ... می‌شود.
بازیگران سریال «زیرخاکی» عبارتند از: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد و هنرمندی نسرین نصرتی ... .
«زیرخاکی» هر شب ساعت 21 پخش و در ساعات 3 بامداد، 9 صبح و 15 روز بعد بازپخش می‌شود.
همچنین مجموعه تلویزیونی «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب و نویسندگی سعید مطلبی نیز از امروز پخش خواهد شد.
سریال 30 قسمتی «ماه و پلنگ»، یک ملودرام اجتماعی است و مسائل روز جامعه را به تصویر می‌کشد. در این سریال امیرمحمد زند در نقش فریدون و ویدا جوان در نقش کتایون دخترعموی او مقابل یکدیگر بازی می‌کنند. نیمه اول داستان سریال «ماه و پلنگ» در پنج سال گذشته روایت می‌شود...
این مجموعه، روایت شهری از انسان‌هایی است که بهشت خوشبختی و سعادت خود را در جهنم دروغ و انتقام و زیاده‌خواهی نابود می‌کنند. در این سریال دو قهرمان وجود دارند و هر قسمت از آن با تعلیقی به پایان می‌رسد.
داریوش ارجمند، شاهرخ استخری، علی سلیمانی، علی شادمان، پوراندخت مهیمن، علی سلیمانی، علیرضا استادی، شهین تسلیمی، امیرمحمد زند، ویدا جوان، بیتا سحرخیز و پرویز سیرتی از بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.
«ماه و پلنگ» هر روز ساعت 18 از شبکه تماشا پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت 12 ظهر روز بعد روی آنتن خواهد رفت.
تسنیم
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بازی، برق، جامعه، جرم، داریوش ارجمند ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو