بانوی مبارز و جانباز انقلاب اسلامی:

انقلابی هستم و انقلابی خواهم ماند/ بانوان با عمل نشان دادند حافظ ارزش های اسلامی و انقلابی اند

فاطمه اسماعیلی گوهری جانباز 25 درصد انقلاب اسلامی و مدرس دانشگاه با بیان اینکه گوشت و پوستم با انقلاب عجین شده یک نوجوان 13 ساله بودم که انقلاب را درک کردم برای انقلاب بهای زیادی پرداخته شده و آسان به دست نیامده است که تمام شود،گفت: انقلابی هستم و انقلابی خواهم ماند.
انقلابی هستم و انقلابی خواهم  ماند/ بانوان با عمل نشان دادند حافظ ارزش های اسلامی و انقلابی اند
1401/11/26 - 10:02
تاریخ و ساعت خبر:
145276
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمان : فاطمه اسماعیلی گوهری جانباز 25 درصد ، بانویی اصالتا کرمانی است که اکنون مدرس دانشگاه الزهرا (س) و همسر جانباز30 درصد است . او به عنوان یکی از زنان موفق و نخبه انقلابی استان کرمان دارای 4 فرزند ، سه فرزند پسر و یک دختر است.
خبرنگار زنان نیوز به دیدار خانم اسماعیلی رفته و گفت وگویی صمیمی را با او انجام داده است.
این استاد دانشگاه با تبریک حماسه بزرگ 22 بهمن که توسط ایرانیان فهیم و انقلابی رقم خورد با بیان اینکه انقلاب مردم ایران با اهداف تحقق استقلال و پاره کردن زنجیرهای سلطه گری و کوتاه کردن دست استعمارگران شکل گرفت، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی وابسته نبودن به کشورهای شرق و غرب، رسیدن به هویت دینی و اسلامی و ایرانی، خودکفایی و استقلال کشور رقم خورد.
وی با تأکید بر نقش زنان در مبارزه علیه رژیم پهلوی گفت: من نیز از سال 55 به بعد با انقلاب اسلامی آشنا شدم و در حالی که نوجوان بودم درتمامی برنامه ها ومبارزات انقلابی حضور داشتم از جمله فعالیت های اینجانب پخش اعلامیه های امام (ره) ، شعارنویسی و شرکت در فعالیت های مسجد محل ، اعتراضات ضد رژیم به همراه انقلابیون بود .
این بانوی مجاهد درباره نحوه مجروحیت خود گفت : در حادثه آتش سوزی مسجد جامع کرمان مورخ 24 مهر سال 57 مورد اصابت گلوله قرار گرفتم .
این مدرس دانشگاه در پاسخ به این سؤال « اگر به عقب برگردید حاضر هستید دوباره این مسیررا انتخاب کنید ؟» اظهار داشت: 100 در 100 با تمام توان و عزم بیشتر این راه را انتخاب می کنم . ما درس ایثار و شهادت را در مکتب امام حسین (ع) آموخته ایم انقلاب اسلامی انقلاب اللهی بود و هست و من انقلابی هستم و انقلابی خواهم ماند .
اسماعیلی گوهری در ادامه با بیان اینکه من گوشت و پوستم با انقلاب عجین شده یک نوجوان 13 ساله بودم که انقلاب را درک کردم برای انقلاب بهای زیادی پرداخته شده و آسان به دست نیامده است که تمام شود، گفت : شهیدان زیادی تقدیم انقلاب شده ، جانبازان و زندانیان زیادی در زیر شکنجه جان دادند به انقلاب و امام (ره) خیانت نکردند باید خاطرات انقلاب برای جوان ها بازگو شود تا بدانند ما با انقلاب عزت و سربلندی خود را بدست آوردیم و با دست خالی و وحدت کلمه رژیم منحوس پهلوی را سرنگون کردیم.
این همسر جانباز دفاع مقدس در ادامه نقش زنان در پیشبرد اهداف انقلاب را اینگونه توصیف کرد: همانطور که امام راحل (ره) فرمودند ما انقلاب را مرهون بانوان و به جرات می توانم بگویم نقش زنان نه تنها کمتر از مردان نبوده بلکه پا به پای مردان مبارزه کرده اند و جنگیدند و با کرامتی که انقلاب به آنان بخشیده در طول این سال ها با حفظ پوشش و رعایت شئونات اسلامی در همه عرصه ها حضور داشته و عملا نشان دادند حافظ ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی هستند .
وی تصریح کرد: زنان و بانوان امروزی هم با تربیت فرزندان صالح و کارآمد برای نظام اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشند .

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فاطمه اسماعیلی گوهری، بانوی مبارز و جانباز انقلاب اسلامی، نفش زنان در انقلاب اسلامی، نقش زنان در حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو