نکات خرید ظروف شیشه ای آشپزخانه برای خوش سلیقه ها

خرید ظروف شیشه ای آشپزخانه برای افرادی که به ظاهر آشپزخانه ی خود اهمیت می دهند بسیار مورد توجه است. خرید این ظروف دارای نکاتی است که با رعایت آن ها می توانید آشپزخانه ی خود را دو برابر زیبا تر کنید.
نکات خرید ظروف شیشه ای آشپزخانه برای خوش سلیقه ها
1401/02/21 - 15:22
تاریخ و ساعت خبر:
138774
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - با خرید ظروف شیشه ای آشپزخانه می توانید زیبایی و ظرافت خاصی را به محیط آشپزخانه خود بدهید. ظروف شیشه ای یک نوع هنر بسیار زیبا است که در هر دکور و آشپزخانه ای برای زیبایی وجود دارد. این ظروف ظریف و زیبا و شکستنی هستند. هنگام خرید ظروف شیشه ای آشپزخانه، نکات مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در ادامه این نکات را برای شما آورده ایم.
نکات مهم در هنگام خرید ظروف شیشه ای آشپزخانه
1.کیفیت
ظروف شیشه ای شکننده هستند، شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشید که از ظروف شیشه ای شکسته، خرد شده و ترک خورده خود را بیابید. با این حال، اگر به سراغ خرید ظروف شیشه‌ای بی‌کیفیت بروید، می‌توانید انتظار برخورد بیشتر با چنین صحنه هایی را داشته باشید، که در درازمدت هزینه‌های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. توصیه می شود از یک تامین کننده معتبر که محصولات باکیفیتی را ارائه می دهند، خرید کنید.
2.طرح ظروف شیشه ای
برای اینکه آشپزخانه خود را زیبا کنید، باید آن را متمایز کنید. تصمیم بگیرید که قصد دارید چه نوع ظاهری برای کل آشپزخانه و میز خود ایجاد کنید و انتخاب ظروف شیشه ای چگونه به آن کمک می کند. به عنوان مثال: چیزی ساده تر و اساسی تر، که دکوراسیون شما را تکمیل می کند، انتخاب کنید. می توانید این کار را از طریق ظرف های ساده ای مانند: ظروف شیشه ای منحصر بفرد که چشمان شما را خوشایند می کند و ظروف شیشه ای که تصوری جسورانه از طرح های تازه دارند، انجام دهید.
3.از خرید ظروف شیشه ای حجیم خودداری کنید
هنگام خرید ظروف شیشه ای آشپزخانه، ظرفی را انتخاب کنید که به راحتی در دست گرفته و نگهداری می شوند. به طور مثال: اگر لیوان های بزرگ شیشه ای را می خواهید خریداری کنید، مطمئن باشید که لیوان های دسته دار بهترین انتخاب هستند.
4.نوع ظروف شیشه ای
در هنگام خرید ظروف شیشه ای آشپزخانه ممکن است وسوسه شوید که روی شیشه های کریستالی یا حکاکی شده سرمایه گذاری کنید. توصیه می شود به سراغ شیشه هایی بروید که می توانید روزانه از آنها استفاده کنید. به خصوص برای انتخاب لیوان های شیشه ای.
5.محکم و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
در هنگام خرید ظروف شیشه ای آشپزخانه برای استفاده روزانه، بهتر است به سراغ ظرف هایی بروید که با ماشین ظرفشویی تمیز می شوند. این امر به صرفه جویی در زمان کمک می کند، و ترک خوردن و شکستگی ظروف را کاهش می دهد.
6.تطبیق پذیری
برای خرید ظروف شیشه ای آشپزخانه، بهترین کار این است که به سراغ لیوان های شیشه ای همه کاره بروید. هنگام خرید، شیشه های صاف را در نظر بگیرید زیرا نسبت به شیشه هایی با بافت و طرح های خشن، تطبیق پذیرتر با ظروف دیگر هستند. لیوان های شفاف نیز بهترین هستند، زیرا رنگ لیوان با موارد دیگر تداخل پیدا نمی کند. انواعی را انتخاب کنید که نه تنها به خودی خود از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر دارند، بلکه روی میز به سفره و میز شما زیبایی می بخشند.
7.شیشه های دست ساز یا ماشینی
هنگام خرید ظروف شیشه ای آشپزخانه باید به خاطر داشته باشید که برخی از ظروف شیشه ای ماشینی هستند در حالی که برخی دیگر دست ساز هستند. هر دو نوع مزایا و معایب خود را دارند و باید هنگام خرید با در نظر گرفتن نیاز خود، تصمیم درستی بگیرید.









8.قیمت ظروف شیشه ای آشپزخانه
اگر تا حدودی از قیمت های لوازم آشپزخانه آگاه باشید. می دانید که قیمت ها بسته به نوع و ویژگی های ظروف متغیر خواهد بود. ظروف شیشه ای خوب لازم نیست خیلی گران باشند، اما نباید فراموش کنید که خرید ظروف شیشه ای ارزان برای صرفه جویی در هزینه های فعلی می تواند به معنای هزینه های بیشتر در آینده باشد.
9. تعداد مناسب
تعداد بشقاب‌ها، فنجان‌ها، لیوان ها به طور کلی ظروفی که خریداری می‌کنید به تعداد افرادی که قرار است به آنها سرویس داده شود، تعداد اعضای خانواده شما بستگی دارد. خرید بیشتر از آنچه نیاز دارید می تواند بیهوده باشد، به خصوص در مورد ظروف شیشه ای آشپزخانه. خرید فقط یک ظروف برای هر یک از اعضای خانواده، عملی ترین ایده نیست، زیرا گاهی اوقات ممکن است مهمان داشته باشید و نمی خواهید چیزی کم بیاورید. برخی افراد ترجیح می دهند یک مجموعه را منحصراً برای خانواده و مجموعه دیگری را منحصراً برای مهمانان خریداری کنند. هر تصمیمی که می گیرید، سعی کنید زیاد خرید نکنید. زیرا ممکن است به فضای نگهداری مخصوص بیشتری نیاز داشته باشید که می تواند مشکل ایجاد کند.
10.کاربردی بودن ظروف شیشه ای آشپزخانه
فقط ظروف شیشه ای را نخرید به دلیل اینکه طرح و سبک آن مد شده است، یا یکی از دوستان آن را خریده است. خرید ظروف شیشه ای آشپزخانه باید بر اساس نیاز شما انجام شود، در غیر این صورت ممکن است آشپزخانه خود را با ظروفی پر کنید که حتی ممکن است هرگز از آن ها استفاده نکنید. برخی از ظروف شیشه ای، روزانه برخی دیگر به صورت هفتگی، ماهانه یا فقط برای موارد خاص استفاده می شوند. بسته به بودجه خود، به سراغ ظروفی بروید که به طور مرتب استفاده می کنید. منطقی نیست که پول خود را روی ظروف شیشه ای آشپزخانه که فقط یک بار در سال استفاده می شود، ببندید.
11.فضای نگهداری مخصوص
بعد از خرید ظروف شیشه ای آشپزخانه شما باید فضای نگهداری مخصوصی برای آنها در نظر بگیرید. یک سوالی که باید از خود بپرسید این است که آیا فضای کافی برای نگهداری این ظروف دارید؟ زیرا این ظروف بدلیل ظرافت و شکننده بودن به نگهداری و مراقبت ویژه یا نیاز دارند. ممکن است در آشپزخانه ای پر از لوازم که برای نگهداری آن ها دچار سردرد شوید.









12.دوام ظروف شیشه ای آشپزخانه
منظور ما از دوام این است که چگونه ظروف شیشه ای شما با استفاده روزانه، طول عمر مفید خود را تحمل می کنند. ظروف شیشه ای برای آشپزخانه باید در مقابل سینک ظرفشویی، ماشین ظرفشویی و استفاده روزانه مقاوم باشد. هنگام تصمیم گیری برای انتخاب ظروف شیشه ای باید دوام آن را در نظر بگیرید. به عنوان مثال: اگر خانواده ای پر جمعیت هستید، ممکن است بخواهید به دنبال انواع بادوام‌تر باشید که در برابر شکستن و بریدگی در هنگام واژگونی یا ضربه زدن با ظروف دیگر مقاوم‌تر باشند.
13.نوع ظروف شیشه ای بر اساس کابرد آنها
ظروف شیشه ای در انواع مختلفی مانند: ظروف برای مصرف روزانه، مخصوص دکوراسیون، ست های مهمانی وجود دارد. بسته به این که می خواهید از ظروف شیشه ای در چه مکان و زمانی استفاده کنید. می توانید یک نوع را انتخاب کنید. ظروف شیشه ای که برای دکوراسیون طراحی شده اند، سنگین و ضخیم تر و شکننده تر از انواع دیگر هستند. همچنین ظروف شیشه ای برای مصرف روزانه بسیار سبکتر و مقاومتر از انواع دیگر هستند.








برترین ها
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ظروف آشپزخانه، ظروف شیشه ای، خرید ظروف شیشه ای آشپزخانه،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو