مسئول بسیج جامعه زنان سپاه البرز خبر داد:

دوره تربیت مدرس حوزه زن و خانواده ویژه ارکان تربیتی بسیج جامعه زنان البرز برگزار شد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفتگو با خبرنگار "طنین یاس" گفت: دوره تربیت مدرس حوزه زن و خانواده ویژه ارکان تربیتی بسیج به صورت متمرکز در سطح سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در کرج برگزار شد.
دوره تربیت مدرس حوزه زن و خانواده ویژه ارکان تربیتی بسیج جامعه زنان البرز برگزار شد
1401/07/23 - 10:57
تاریخ و ساعت خبر:
142193
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نجمه چگینی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفتگو با خبرنگار "طنین یاس" از برگزاری دوره تربیت مدرس حوزه زن و خانواده ویژه ارکان تربیتی بسیج به صورت متمرکز در سطح سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در کرج خبر داد و گفت: این دوره به منظور تقویت و توانمندسازی استادیاران و سرمربیان شبکه تربیتی بسیج جهت رصد و تحلیل جریانات پیرامون زن و خانواده و نیز تربیت زن تراز انقلاب اسلامی برگزار شد.
چگینی افزود: در این دوره 49 استادیار و سرمربی تربیتی بانو حضور داشتند و در طی 2 روز آموزش های لازم به این عزیزان داده شد.
مسئول جامعه زنان البرز تصریح کرد: در مرحله اول این دوره به موضوعات "حضور و فعالیت اجتماعی زنان و تربیت الگوی زن سوم مسلمان" توسط استاد فرج الله هدایت نیا عضو هیات علمی، مدرس و پژوهشگر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و "انسان شناسی اسلامی با رویکرد تربیتی" توسط معصومه شکری مدرس حوزه و دانشگاه پرداخته شد.
وی گفت: جهت ملاحظه حال بانوان قرار است این دوره ها به صورت مستمر و متناوب برگزار شود.
مسئول جامعه زنان البرز تاکید کرد: رسالت بانوان در جهاد تبیین بسیار سنگین است و مهمترین هدف ما از برگزاری این دوره تقویت و توانمندنمودن شبکه تربیتی بسیج می باشد.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما در بسیج جامعه زنان با نشست های بصیرتی و اندیشه ورزی مداوم، ارکان تربیتی را برای تبیین بروز ترین وقایع روز آماده می کنیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دوره تربیت مدرس حوزه زن و خانواده ویژه ارکان تربیتی بسیج جامعه زنان البرز برگزار شد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
دین و اندیشه
V
آرشیو