اینترنت چند شهر شمال ایران قطع شد

اختلال در تلفن همراه خط ایرانسل در مرکز استان و شهرستان‌های قائمشهر و نکا وجود دارد. این اختلال هم در حوزه تلفن همراه، خانگی و اداری نیز دیده می‌شود.
اینترنت چند شهر شمال ایران قطع شد
1401/11/09 - 19:05
تاریخ و ساعت خبر:
144921
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مدیر کل ارتباطات و فناوری ارتباطات استان مازندران از قطع اینترنت در سه شهرستان این استان خبر داد.
ایرنا ساعتی پیش به نقل از اسماعیل اعزی، مدیر کل ارتباطات و فناوری ارتباطات استان مازندران،نوشت: از ساعت ۱۱:۱۵ امروز اینترنت شهرستان‌های ساری، قائمشهر و نکا به علت اختلال در مسیر فیبر نوری قطع شده است.
اعزی در توضیح علت این قطعی گفت: «در دو نقطه از مسیر فیبر نوری بابل به قائمشهر و همچنین، قائمشهر به ساری اختلال ایجاد شده که کارشناسان زیرساخت هم‌اکنون برای ارزیابی علت به محل اعزام شده‌اند.»
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران زمان دقیق رفع این مشکل و اتصال مجدد اینترنت هنوز مشخص نیست اما به جز این سه شهرستان، در سایر شهرستان‌ها اختلال و مشکلی وجود ندارد.
او همچنین به وجود اختلال خطوط ایرانسل نیز اشاره کرده و اظهار داشت: «اختلال در تلفن همراه خط ایرانسل در مرکز استان و شهرستان‌های قائمشهر و نکا وجود دارد. این اختلال هم در حوزه تلفن همراه، خانگی و اداری نیز دیده می‌شود.»
در دو هفته اخیر نیز اختلالات و قطعی‌هایی در اینترنت در کشور رخ داده که البته به صورت سراسری بود و باعث شد اینترنت همراه و ثابت برای دقایقی از دسترس خارج شود.
دلیل یکی از اختلالات گسترده پیشین توسعه زیرساخت‌ها عنوان شده بود و برای قطعی سراسری اینترنت در هفته گذشته هم توضیحی ذکر نشد. این در حالی است که علت قطعی اینترنت امروز در سه شهرستان استان مازندران اختلال در دو نقطه از مسیر فیبر نوری ذکر شده که بیش از دو ساعت است اینترنت را از دسترس خارج کرده است.
زومیت
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ارتباطات و فناوری اطلاعات، استان مازندران، اینترنت، تلفن همراه، فیبر نوری ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فناوری اطلاعات
V
آرشیو