راه‌های خشک‌شدن سریع لاک ناخن

تمام کسانی‌که لاک می‌زنند این دغدغه را دارند که لاک‌هایشان زودتر خشک شود چون اگر وقت کافی هم داشته باشند ممکن است دست و ناخشان به جایی بخورد و شکل ظاهر آن را خراب کند بنابراین ناچار می‌شوند بار دیگر لاک را پاک کنند و دورباره بزنند.
راه‌های خشک‌شدن سریع لاک ناخن
1401/11/29 - 16:13
تاریخ و ساعت خبر:
145312
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - تمام کسانی‌که لاک می‌زنند این دغدغه را دارند که لاک‌هایشان زودتر خشک شود، چون اگر وقت کافی هم داشته باشند ممکن است دست و ناخشان به جایی بخورد و شکل ظاهر آن را خراب کند بنابراین ناچار می‌شوند بار دیگر لاک را پاک کنند و دورباره بزنند.
خشک‌شدن لاک ناخن همیشه وقت زیادی از افراد می‌گیرد و شاید برای شما هم پیش آمده باشد که زمان کافی برای شکیبا ماندن نداشته باشید تا لاکتان خشک شود. باید بدانید برای خشک‌شدن زودتر لاک راه‌ها و ترفند‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید تا لاکتان هرچه زودتر خشک شود.
به گزارش رویداد۲۴ همان‌گونه‌که اشاره کردیم برای خشک‌شدن زودتر لاک ناخن راه‌های کاربردی زیادی وجود دارد که می‌تواند با بهره‌گیری از آن‌ها در وقت خود صرفه‌جویی کنید.
شاید باورتان نشود، اما در آرایش دست و پا‌ها لاک‌زدن کار دشواریست، چون ضمن این‌که باید مراقب باشید به تمام مناطق ناخن لاک به یک اندازه و بدون شره‌کردن و یکنواخت برسد باید شکیبا باشید تا همین لاک خشک شود و این موضوع زمان زیادی از شما می‌گیرد.
فرایند خشک‌شدن لاک ناخن نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد، اما گاهی اوقات می‌تواند خیلی طولانی به نظر برسد. لاک‌های معمولی در هوای آزاد خشک می‌شوند، ولی اگر شتاب داشته باشید و حواستان نباشد ممکن است کیف و لباستان را کثیف کند یا این که جلوه لاک با کشیده شدن به پارچه لباس از بین برود. در ادامه شما را با چند ترفند و راه که به خشک شدن سریعتر و زودتر لاک کمک می‌کند آشنا می‌کنیم با ما همراه باشید.
خشک کردن لاک ناخن با روغن
یکی از راه‌هایی که برای خشک‌شدن زودتر لاک ناخن وجود دارد استفاده از روغن زیتون است که ضمن خشک‌کردن لاک‌هایتان پوستتان را هم تقویت و نرم می‌کند. برای این کار یک ظرف روغن زیتون را جلوی دستتان قرار دهید و پس از لاک زدن حدود ۲ دقیقه ناخن‌ها را درون روغن قرار دهید و سپس با آب ولرم بشویید.
خشک کردن لاک ناخن با آب یخ
لاک ناخن با یکی از چیز‌هایی که به سرعت خشک می‌شود سرماست بنابراین می‌توانید نوک انگشتان را در آب یخ قرار دهید تا لاک زودتر خشک شود. به محض این که لاک زدن ناخن‌ها را تمام کردید انگشتان را نزدیک به ۳ دقیقه در آب یخ قرار دهید و شکیبا بمانید تا لاک خشک شود. مراقب باشید آب نباید مستقیم روی لاک بریزد، فشار آب می‌تواند لاک را خراب کند پس باید به این موضوع توجه کنید.
خشک کردن لاک ناخن با سشوار و پنکه
استفاده از سشوار و پنکه از کابردی‌ترین وسایل برای خشک‌کردن لاک ناخن است. برای استفاده از این ابزار درجه حرارت سشوار را روی باد سرد قرار دهید و آن را سمت ناخن‌هایتان بگیرید تا زودتر خشک شوند.
به یاد داشته باشید که سرماست که سبب خشک‌شدن زودتر لاک می‌شود بنابراین مراقب باشید که گرم شدن لاک‌ها مانع از خشک شدنشان می‌شود. شما هم‌چنین می‌توانید از پمپ بادی که برای گردگیری استفاده می‌شود یا باد پنکه استفاده کنید.
اسپری خوشبو کننده خالی
شما برای خشک‌کردن لاک به فشار باد سرد نیاز دارید و این را در اسپری‌های خوش‌بوکننده‌ای که تمام شده‌اند بهره بگیرید. اسپری‌های خوش‌بو کننده معمولا پس از تمام شدن هنوز گاز سردی درونشان باقی می‌ماند بنابراین می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اسپری را با کمی فاصله از دستانتان بگیرید و به سمت ناخن‌هایتان هوای آن را خالی کنید.
لاک تان را نازک‌تر بزنید
اگر همیشه دولایه لاک میزنید که رنگ لاک بهتر دیده شود این بار فقط یک لایه نازک لاک بزنید. یا به جای این که دو لایه لاک ناخن ضخیم بزنید، سه بار یک لایه نازک لاک بزنید و هر بار ۳ دقیقه صبر کنید تا لایه نازک خشک شود. این‌که لایه نخست خشک شود اهمیت زیادی دارد.
در پایان از برق ناخن که زود خشک می‌شود استفاده کنید. برق ناخن افزون‌بر این که ناخن‌ها را شفاف و زیباتر می‌کند سبب می‌شود لاک‌ها ماندگاری بیش‌تری داشته باشند و زودتر خشک شوند.
اسپری خشک کننده لاک ناخن








مدت‌هاست که برای هر چیزی در دنیا درمانی به‌وجود آمده است و این برای لاک ناخن هم وجود ارد. برای زودتر خشک‌شدن لاک ناخن در بازار محلول یا اسپری خشک کننده ناخن وجود دارد که می‌تواند ناخن‌های شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خشک کند. باید بدانید این محلول افزون‌بر بهبود تغذیه بافت ناخن لاک‌های شما را براق‌تر و زیباتر می‌کنند.
روغن بچه
روغن بچه ممکن است به خشک شدن زوتر لاک ناخن‌های شما کمک کند. روغن را در یک ظرف یا قطره چکان دارو قرار دهید تا بتوانید به راحتی میزان روغنی که روی هر ناخن ریخته اید را کنترل کنید. سپس، هنگامی که برای خشک کردن ناخن‌های خود آماده شدید، یک یا دو قطره را به هر ناخن بزنید و یک یا دو دقیقه با حوصله بنشینید.
هنگامی که دانه‌های روغن را در بالای ناخن خود مشاهده کردید، روغن را با یک حوله کاغذی خشک پاک کنید.
سخن پایانی
خشک کردن ناخن‌ها در هوا به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد، اما برای خشک شدن زودتر ناخن‌ها فقط کمی دقت و خلاقی و البته شکیبایی ت لازم است. اگر می‌خواهید ناخن‌هایتان زودتر خشک شوند، انگشتان خود را به اطراف تکان ندهید، زیرا ممکن است لاک را لکه دار کنید. کمی شکیبا باشید و اگر دوست دارید از راه‌های بالا استفاده کنید و همیشه زمانی را برای لاک‌زدن گزینش کنید که وقت کافی دارید.
رویداد24
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
برق، تغذیه، دارو، روغن زیتون، گاز ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو