چگونه هوش مصنوعی ماهیت جست‌وجوی پیام‌های جیمیل را در گوشی تغییر می‌دهد؟

جست و جو‌های جیمیل با ارائه یک ویژگی جدید مرتبط با هوش مصنوعی برای کاربران گوشی‌های هوشمند توسط گوگل دقیق‌تر می‌شوند.
چگونه هوش مصنوعی ماهیت جست‌وجوی پیام‌های جیمیل را در گوشی تغییر می‌دهد؟
1402/03/17 - 12:19
تاریخ و ساعت خبر:
149225
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - Alphabet در یک پست وبلاگی اعلام کرد که کاربران تلفن همراه جیمیل به زودی هنگام جست و جوی پیام‌های قدیمی یا پیوست‌ها در برنامه Gmail خود، بخش "نتایج برتر" را مشاهده خواهند کرد.
بخش نتایج برتر توسط الگوریتم‌های یادگیری ماشینی گوگل ارائه می‌شود که به گفته این شرکت از یک عبارت جست و جو، برخی ایمیل‌های اخیر و سایر «عوامل مرتبط» با هدف یافتن آنچه کاربر به دنبال آن است، استفاده می‌کند.
گوگل در وبلاگ خود اعلام کرد که این ویژگی «تقاضا زیادی دارد» و ظرف دو هفته آینده برای همه کاربران تلفن جیمیل عرضه خواهد شد.
در این پست فقط به نسخه موبایل جیمیل اشاره شده است، بنابراین مشخص نیست که آیا ویژگی Top Hits به نسخه مبتنی بر مرورگر اضافه خواهد شد یا خیر.
شاید این ویژگی جدید آخرین نمونه از تعهد اخیر گوگل برای وارد کردن هوش مصنوعی به محصولات خود باشد.
این غول جست و جو در کنفرانس توسعه دهندگان I/O خود آن قدر ویژگی‌ها و خدمات جدید هوش مصنوعی را اعلام کرد که برخی از کارمندان به شوخی در مورد این که چقدر مدیران در طول این رویداد از "هوش مصنوعی" نام برده اند، شوخی کردند.
انتشار نرم افزار هوش مصنوعی محبوب OpenAI ChatGPT در نوامبر باعث ایجاد موجی از پیشرفت‌ها و تزریق پول نقد به هوش مصنوعی مولد شد.
همچنین، در اوایل سال جاری، گزارش‌ها حاکی از آن بود که گوگل در حال رسیدن به ChatGPT است و در نهایت یک ربات چت هوش مصنوعی به نام Bard راه‌اندازی کرد که ظاهراً در آینده در فایل جست و جوی آن ادغام خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هوش مصنوعی،فناوری،جیمیل
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو