چشم انداز کارشناسان درباره خودرو‌های مجهز به هوش مصنوعی تا ۲۰۵۰

یک گزارش جدید تأیید می‌کند فناوری‌هایی مانند ماشین‌های خودران، صفحه‌نمایش‌های نانو و واقعیت مجازی به طور قابل‌توجهی پیچیده‌تر خواهند شد.
چشم انداز کارشناسان درباره خودرو‌های مجهز به هوش مصنوعی تا ۲۰۵۰
1402/03/18 - 12:27
تاریخ و ساعت خبر:
149279
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کارشناسان در گزارشی جدید پیش بینی کرده اند که در آینده خودرو‌های ما دیگر با کلید‌ها سروکار نخواهند داشت و به فناوری‌هایی تکیه خواهیم داشت که باعث می‌شوند خودرو‌ها خود به سمت ما بیایند و ما را به کار‌های روزمره برسانند.
این کارشناسان اضافه کرده اند که در آینده آواتار‌های هوش مصنوعی انسان از قبل می‌دانند ما چه می‌خواهیم و ما را با خودرو‌های برقی یا هیدروژنی به مقصد هدایت می‌کنند.
فناوری‌هایی مانند ماشین‌های کاملا خودران، خودرو‌هایی هوشمند و توانمند بر اتخاذ تصمیمات خاص خواهند بود.
در چارچوب این گزارش، وب‌سایت «دیلی میل» از سایت معروف هوش مصنوعی Midjourney برای ایجاد تصاویری از ظاهر خودروها، فضای داخلی خودرو‌ها و جاده‌ها در آینده بر اساس این انتظارات استفاده کرده است و خودرو‌های آینده کاملا برقی، مستقل و پشتیبانی شده با هوش مصنوعی خواهند بود.
انتظار می‌رود تا سال ۲۰۳۵ رانندگی خودران بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد دلار درآمد ایجاد کند. مسافران ممکن است با هوش مصنوعی که ماشین آن‌ها را به یک آواتار سه بعدی تبدیل می‌کند، با شخصیتی مطابق با سلیقه راننده تعامل داشته باشند.
هوش مصنوعی (AI) موجود بر روی خودرو می‌تواند مسافران را تشخیص دهد و تنظیمات و کنترل‌های خودرو را بر اساس ترجیحات آن‌ها تنظیم کند؛ در حالی که می‌تواند به هر سؤالی پاسخ دهد و مکالمه دلپذیری را برقرار کند.
این هوش مصنوعی احتمالاً توسط یک آواتار متحرک سه بعدی نمایش داده می‌شود که می‌تواند به شیوه‌ای انسان مانند صحبت کند و پاسخ دهد. فضای داخلی خودرو‌های آینده در حالی که مسافران را از سختی رانندگی آزاد می‌کند، پیکربندی مجدد هم خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هوش مصنوعی،فناوری،واقعیت مجازی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فناوری اطلاعات
V
آرشیو