یادواره شهدای پایگاهی مسجد شمشیر پاوه برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهداء ٢١ مسجد گوهر شاد و در راستاي برنامه هاي کنگره ملي شهداي استان، یادواره شهدای پایگاهی در مسجد روستاي شمشير توسط حوزه مقاومت حضرت صديقه کبري (س) و حوزه مقاومت شهيد سيفي سپاه پاوه برگزار شد.
یادواره شهدای پایگاهی مسجد شمشیر پاوه برگزار شد
1402/04/25 - 10:26
تاریخ و ساعت خبر:
151098
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهداء ٢١ مسجد گوهر شاد و در راستاي برنامه هاي کنگره ملي شهداي استان، یادواره شهدای پایگاهی در مسجد روستاي شمشير توسط حوزه مقاومت حضرت صديقه کبري (س) و حوزه مقاومت شهيد سيفي سپاه پاوه برگزار شد.
در اين مراسم امام جمعه ضمن تشکر از بانيان اين مراسم معنوي ، با اشاره به آيه ٣١ سوره نور که در آن خداوند، پوشش را بر زنان واجب کرده است؛ به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را(از هر نامحرمی) فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست و باید روسری خود را بر سینه خویش(فرو) اندازند .
وی افزود: انسان بايد مراقب نگاه خود باشد چون هر قصد و غرضي داشته باشد خداوند از آن باخبر است.
وی در ادامه گفت: پيامبر(ص) فرمودند: هر کس در دنيا ضمانت دو چيز را بکند من هم ضمانت بهشت را بر او مي نمايم:١.ضمانت بين دولب(غيبت نکردن) ٢ . عفت و پاکدامني و همچنين به وظيفه سنگين مادران در تربيت فرزندان اشاره نمودند، و در ادامه برنامه فرزند شهيد مناف ميري با دلنوشته اي به پدر شهيدش مجلس را به فيض رساندند ، در ادامه برنامه جناب سرهنگ سلطاني جانشين محترم ناحيه مقاومت به عنوان سخنران برنامه؛ با بیان اینکه شهدا افتخارات زیادی را برای اسلام و کشور به ارمغان آورده اند،ايشان افزودند شهدا نزدخداوند اجر و مقام بسيار عظيمي دارند، بالاترين ايثار را که نثار جان خودشان بوده است انجام دادند.
این کارشناس مسائل دینی ، شهداي ايران اسلامي را هم رديف شهداي اسلام دانست و افزود :ما هم به پاس قدر دانی از خون شهدا، باید پیرو آرمان های انقلاب و خون شهدا باشیم، از آنجايي که يکي از تاکیدات بسیاری از شهیدان در وصیت‌نامه‌هایشان حفظ حجاب است؛ خواهران گرامی، انشاءالله با رعایت کردن موازین شرعی و حجاب باعث شادی روح شهدا شوید، پايان بخش برنامه تجليل و تقدير از خانواده معظم شهداء و همچنين امام جمعه محترم جناب آقاي يعقوبي به عنوان مروج عفاف و حجاب در سطح پايگاه مي باشد.









انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادواره شهدا، مسجد شمشیر پاوه، شهدای پایگاهی مسجد پاوه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کرمانشاه
V
آرشیو