هیمنه اسرائیل و قدرت پوشالی آن برای همیشه شکسته شد

کارشناس ارشد اقتصاد گفت : مهم ترین دستاورد علمیات وعده ی صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا و شکسته شدن همینه پوشالی رژیم صهیونیستی بود .
هیمنه اسرائیل و قدرت پوشالی آن برای همیشه شکسته شد
1403/02/03 - 20:02
تاریخ و ساعت خبر:
192349
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرنگار زنان نیوز/ میترا جهانگیری کارشناس ارشد اقتصاد در گفتگو با زنان نیوز اظهار داشت : بزرگترین پیام و دستاورد علمیات وعده ی صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا بود و در درجه ی دوم نقش بازدارندگی در منطقه را برای کشور ایجاد کرد.

وی گفت : رژیم غاصب صهیونیستی بصورت مستقیم و یا نیابتی بارها دست به عملیات های کور یا ترورهایی را علیه مقامات و دانشمندان و مردم بی گناه ایران اسلامی انجام داده بود.
در آخرین اقدام خلاف قوانین بین المللی ساختمان کنسولگری ما را در دمشق مورد حمله قرار دهد که منجر به شهادت تعدادی از مستشاران نظامی قانونی ما در سوریه گشت، علیرغم اینکه این عمل تخلف بین المللی محسوب می شد ما شاهد بودیم حکام کشورهای غربی که بیش از ۶ ماه است چشمان خود را بر روی نسل کشی مردم مظلوم غزه بسته اند سکوت کرده و یا بعضا دعوت به خویشتنداری نمودند!

میترا جهانگیری بیان کرد : کنسولگری ها حکم خاک آن کشور را دارند و حمله به کنسولگری ها به منزله حمله به خاک آن کشور است. در صورت حمله کنسولگری حق دارد به طور تمام و کمال از حق خود دفاع کند.طبیعی است که حق جمهوری اسلامی ایران است که پاسخ این تجاوز را بدهد لذا با عنایت خدا و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در بامداد ۲6 فروردین با اتکا به دستاوردهای ۱۰۰ درصد بومی انقلاب اسلامی و پاسداران انقلاب در هوافضا عملیات وعده ی صادق با موفقیت کامل انجام شد. دقت بالا در اصابت اهداف مدنظر و نقطه زنی های با کمترین خطا و ناتوانی گنبد آهنین در ردیابی موشک‌ها و پهپادها نکته ای است که جهانیان را به حیرت واداشته است.

این کارشناس ارشد اقتصاد با توجه به اینکه عملیات وعده ی صادق در حالی صورت گرفت که بر اساس آموزه های شیعی و روش و شیوه ی امام راحل در دوران دفاع مقدس فقط مراکز نظامی مورد اصابت قرار گرفتند گفت : هدف اصلی این اقدام آسیب رساندن به مراکز نظامی و نه مسکونی بود که بازتاب گسترده ی آن در افکار عمومی دنیا بسیار مثبت ارزیابی می شود.البته جمهوری اسلامی ایران می توانست از نیروهای نیابتی خود در منطقه استفاده کند اما قطعا این تصمیم راه را برای گستاخی های بیشتر رژیم نامشروع اسرائیل و حتی بعضی از کشورهای همسایه باز می کرد با عملیات مستقیم از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران پیام اقتدار به کشورهای همسایه نیز صادر شد به نحوی که شاهد تغییر رویکرد در بعضی مواضع آنها در مورد خلیج فارس و ... هستیم.

وی همچنین افزود : بازتاب گسترده ی حمله ی موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل و فضای داخلی و پاسخ بسیار ضعیف کوادکوپتر های سرنگون شده ی رژیم غاصب صهیونیستی موجب شد ایران اسلامی به قدرت اول بلامنازع منطقه و رهبری حکیم انقلاب بعنوان مقتدرترین حاکم منطقه معرفی شود و هیمنه ی اسرائیل و قدرت پوشالی آن برای همیشه شکسته شود.
ان شاءالله به زودی وعده ی الهی نابودی کامل غده ی سرطانی منطقه به دست شیعیان محقق گردد و آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل برای همیشه از منطقه اخراج شوند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اسراییل - وعده صادق - اقتدار جمهوری اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کرمانشاه
V
آرشیو