نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه :

روزهای ساخت تاریخ و نظم نوین جدید بر محور مقاومت در حال شکل‌گیری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمن همواره در محاسبات خود دچار اشتباه شده و این جوانان فلسطینی هستند که با اراده و با شجاعت تمام دشمن تا دندان مسلحه را به زانو درآوردند.
روزهای ساخت تاریخ و نظم نوین جدید بر محور مقاومت در حال شکل‌گیری است
1402/08/07 - 09:49
تاریخ و ساعت خبر:
175666
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری امروز در گردهمایی کارکنان و فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) که در حسینیه ثارالله سپاه استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: به فرموده امام راحل بنیانگذار این نظام، انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و وجود فرماندهان و کارکنان مخلص و متدین در بالاترین سطح قرار دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: شخصیتی همچون حاج قاسم که پرورش یافته مکتب اسلام بود نه تنها الگوی مقاومت بلکه الگوی مردمان و مستضعفان عالم شد.
وی با اشاره به اینکه اقتدار امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث یاس و ناامیدی دشمنان شده است، گفت: آمریکای جنایتکار و سردمدارانش جرأت نمی‌کند دست به اقدامی بزنند.
حجت‌الاسلام غفوری ادامه داد: دستگاه‌های امنیتی، سیاسی و نظامی آمریکا و هم‌پیمانانش اظهار عجز ناتوانی می‌کنند اگر در فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی طور دیگری وانمود می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر حکیم و فرزانه انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند وجود آقا امیرالمومنین هم مقتدر و هم مظلوم است و همین دو ویژگی را سپاه و بسیج دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: بسیج و سپاه دلاور با یک حرکت به آنها نشان دادند که کسی بخواهد چپ به این کشور و به پیروان دین حنیف و قرآن کریم نگاه کند آن‌وقت با آن اقتدار طرف است.
وی گفت: در اغتشاشات سال گذشته دشمن نادان با آن محاسبات غلط نشان داد که چقدر زبون است که می‌خواست با شجره طیبه انقلابی که ریشه در رسالت رسل، ریشه در کربلا و مدینه‌النبی دارد مقابله کند که به فضل الهی و با اقتدار بسیج و سپاه توطئه‌هایشان نقش بر آب شد.
حجت‌الاسلام غفوری در ادامه با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: دشمن همواره در محاسبات خود دچار اشتباه شده و این جوانان فلسطینی هستند که با اراده و با شجاعت تمام دشمن تا دندان مسلحه را به زانو درآوردند.
وی عنوان کرد: اینها دست به طراحی و اجرای بی نظیرترین عملیات تاریخ زدند که در تاریخ رژیم صهیونیستی سابقه نداشت و تصور نمی‌کردند تمام هیمنه اطلاعاتی امنیتی و اقتدار نظامی پوشالی رژیم صهیونیستی و اربابش یکجا فرو بریزد.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به تحولات اخیر منطقه گفت: روزهای ساخت تاریخ و نظم نوین جدید بر محور مقاومت در حال شکل‌گیری است.
وی افزود: در شرایط بسیار حساسی از تاریخ قرار داریم همان چیزی که رهبر فرزانه و حکیم ما وعده فرمودند در حال تحقق است و بدست مبارزان فلسطینی و با هدایت امام المسلمین در حال شکل‌گیری است که در این نظم جدید آمریکا و استکبار به عنوان یک ابرقدرت در آن هیچ جایگاهی نخواهد داشت.
انتها/*گل

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نماینده ولی فقیه کرمانشاه ، حمایت از فلسطین، نابودی اسرائیل
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کرمانشاه
V
آرشیو