پرچم فلسطین بر فراز بازی‌دراز

پرچم فلسطین بر فراز بازی‌دراز به اهتزاز در آمد .
پرچم فلسطین بر فراز بازی‌دراز
1402/08/22 - 11:14
تاریخ و ساعت خبر:
176325
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خیرنگار افتخاری زنان نیوز غلام‌علی یاربیگی فرمانده ناحیه بسیج کرمانشاه ، از اعزام بیش از دو هزار دانش‌آموز به سرزمین راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: این برنامه معنوی از اثربخش‌ترین حرکت‌های جریان‌ساز فرهنگی است که نسل دفاع مقدس را به نسل جدید پیوند می‌زند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: بسته‌های فرهنگی در بین دانش‌آموزان توزیع شده و قرار است با خوشه‌چینی از خاطرات سفر در جشنواره ره‌آورد سرزمین نور شرکت کنند.

یاربیگی از تنوع برنامه‌های فرهنگی، حضور راویان آموزش‌دیده و روحانیون میان دانش‌آموزان سخن گفت و خاطرنشان کرد: متناسب با مسائل روز جامعه اسلامی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه به صورت نمادین پرچم فلسطین را با دستان دانش‌آموزان بسیجی بر فراز قله بازی‌دراز برافراشتیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه هدف از اهتزاز نمادین پرچم فلسطین بر فراز قله بازی‌دراز را تجدید میثاق این نوجوانان با آرمان‌های انقلابی خط مقاومت اعلام کرد.
گفتنی است همچنان اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق غرب کشور در سراسر استان کرمانشاه در حال برگزاری است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بازی دراز - پرچ فلسطین - راهیان نور
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کرمانشاه
V
آرشیو