نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

جهاد تبیین بهترین ابزار مقابله با دشمن/ امید آفرینی و بیان دستاوردها و خدمات از مصادیق جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌اله جلیلیان گفت: یکی از موارد جهاد تبیین امید آفرینی و بیان دستاوردها و خدمات است، دو راهکار بازنمایی واقعیات به شکل عینی و پاسخگویی به شبهات مردم را به‌منظور انجام جهاد تبیین مورد تاکید قرار داد.
جهاد تبیین بهترین ابزار مقابله با دشمن/ امید آفرینی و بیان دستاوردها و خدمات از مصادیق جهاد تبیین است
1402/10/04 - 11:12
تاریخ و ساعت خبر:
178102
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کرمانشاه : حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌اله جلیلیان در نشست تخصصی جهاد تبیین درخصوص انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو، با توجه به تاکید رهبر انقلاب بر موضوع انتخابات، به بررسی و تبیین موضوع امیدسازی و امید سوزی که از محصولات ارزشمند ایمان و اعتقاد است، پرداخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود مشکلات موجود، سه عامل پرچم سرخ حسینی، پرچم سبز مهدوی و امیدواری است.
حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان ابزارهای دشمن برای تبدیل امید به ناامیدی را شامل گرفتن ایمان مردم، تحریف حقایق، بن بست‌نمایی و اختلاف‌افکنی با استفاده از محور اقتصادی اعلام و عنوان کرد: بهترین ابزار مقابله با دشمن، جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه یکی از موارد جهاد تبیین امید آفرینی و بیان دستاوردها و خدمات است، دو راهکار بازنمایی واقعیات به شکل عینی و پاسخگویی به شبهات مردم را به‌منظور انجام جهاد تبیین مورد تاکید قرار داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان راهبرد دشمن را عدم حضور مردم پای صندوق رآی دانست و گفت: از دید رهبر انقلاب چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات کارگشا است.

وی عنوان کرد: اگر انتخابات سالم می‌خواهیم راهکار آن انتخاب اصلح است برهمین اساس چند راهکار اصلح‌گزینی عبارتند از مشورت با افراد اصلح و مورد اعتبار، شناخت سوابق نامزدها، شناخت خانواده آنها، شناخت موافقان و مخالفان نامزدها، دقت در مواضع و سابقه آنها و ارتباط آنها با اصحاب ثروت و مکنت.
حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان با بیان اینکه آینده انقلاب روشن است، خاطرنشان کرد: هنر در این است که بتوانیم افراد بیشتری را پای صندوق‌های رأی بیاوریم زیرا حضور حداکثری افراد برای حفظ و اقتدار نظام ضروری است.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جهاد تبیین - حجت الاسلام جلیلیان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کرمانشاه
V
آرشیو