مشاغل خانگی، راهکار مناسب برای رونق تولید و جهش تولید است

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: کسب و کارهای خانگی جزء فعالیت های اقتصادی موثری محسوب می شوند که تا کنون توانسته اند نقش مهمی در تولید ناخالص ملی ایفا کنند چرا که کسب و کارهای خانگی به خوبی می توانند توانمندی های افراد را در زمینه های مختلف به کار بگیرند و آن ها را به سمت درآمدزایی سوق دهند.
مشاغل خانگی، راهکار مناسب برای رونق تولید و جهش تولید است
1401/06/06 - 10:01
تاریخ و ساعت خبر:
140997
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کردستان، بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان صبح امروز در جلسه شورای هیات اندیشه ورز با تبریک هفته دولت اظهار داشت: طی چندین جلسه گذشته پیرامون مسائل زنان و نقش اشتغال آنها در کارگروه و جلسه هیئات اندیشه ورز مورد بررسی قرار گرفت تا با ورود به این موضوع بتوانیم بستر مناسبی را برای زنان و ایجاد اشتغال آنها فراهم نمایم.
وی با اشاره به ظرفیت های استان کردستان در مورد اشتغال زنان بیان داشت: دنیای امروز دنیایی فرا جنسیتی شده و زنان در بسیاری از موارد گوی سبقت را از مردان ربوده اند و این برای زنان جامعه ما مایه خردسندی و ارزش است.
مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان افزود: دین مقدس اسلام با حفظ منزلت و جایگاه زنان اجازه و اختیار آن را داده است که در عرصه های مختلف نقش آفرینی و حضور داشته باشند.

سرکانی گفت: کسب و کار خانگی شغلهای است که علاوه بر آن میتواند محیط یک خانه و خانواده را گرم نگه دارد میتواند به اقتصاد آن خانواده هم کمک کند و مزیت اصلی آن هم این است که علاوه بر یک نفر چند نفر از اعضای خانواده در آن شرکت به عمل آورند.
مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان افزود: در پی تحقیقات به دست آمده بیش از 40 میلیون نفر از جمعیت آمریکا در زمینه کسب و کار خانگی مشغول به فعالیت هستند و باید در کشور ما هم کارها به شکلی برنامه ریزی شود تا بتوانیم در این امر پیش قدم باشیم.
وی در ادامه عنوان داشت: در واقع کسب و کارهای خانگی جزء فعالیت های اقتصادی موثری محسوب می شوند که تا کنون توانسته اند نقش مهمی در تولید ناخالص ملی ایفا کنند چرا که کسب و کارهای خانگی به خوبی می توانند توانمندی های افراد را در زمینه های مختلف به کار بگیرند و آن ها را به سمت درآمدزایی سوق دهند.

مسئول بسیج جامعه استان کردستان بیان داشت: در پایان باید گفت سرمایه گذاری بر روی مشاغل خانگی می تواند یکی از کارهای بسیار موثر برای حرکت درآوردن چرخ اقتصادی کشور باشد. بنابراین با توجه به مشکلات اقتصادی و شرایط کنونی کشور ضروری است که به این موضوع بیش از پیش پرداخته شود تا افراد بیشتری وارد چرخه اقتصادی شوند.
وی خاطر نشان کرد: زنان نیز به عنوان بخش بسیار توانمند جامعه می توانند با وجود سایر مسئولیت های خود در حوزه کسب و کارهای خانگی به طور جدی تری وارد شوند و نقش بیشتری در بهبود وضعیت اقتصادی بر عهده بگیرد و نکته مهم دیگر این است که راه اندازی کسب و کارهای خانگی بهتر است با اهداف بلند مدت انجام شود.
در پایان هر کدام از اعضای حاظر در کارگروه ایده ها و نظرات خود را در این حوزه بیان داشتند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مشاغل خانگی، راهکار مناسب برای رونق تولید و جهش تولید است
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کارآفرینی و تولید ملی
V
آرشیو