بانوی هنرمند نخبه البرزی :

تلفیق هنرهای اصیل ایرانی کلید راه یابی به بازار جهانی

بانوی هنرمند البرزی با اشاره به اهمیت حفاظت از هنر اصیل ایرانی گفت با خلاقیت و ابتکار میتوان از طریق تلفیق هنر های اصیل ایرانی راهی به سوی بازار جهانی گشود
تلفیق هنرهای اصیل ایرانی کلید راه یابی به بازار جهانی
1401/06/09 - 13:39
تاریخ و ساعت خبر:
141098
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز جمیله محمدخانی غیاثوند بانوی ۵۱ ساله البرزی که از ۶ سالگی توسط مادر و خواهرانش با مقوله هنر آشنا شده بود حال ۷ سال است که به صورت تخصصی در ۲۵ رشته هنری حدود ۲۷۰۰ کارآموز را تربیت و روانه کارآفرینی و مشاغل خانگی کرده است گفت و گویی با این بانوی هنرمند انجام دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست .


محمد خانی غیاثوند گفت: فشار های مادی باعث شده مردم از هنر دور شوند و بسیاری از این هنرها در حال منسوخ شدن است .
وی در ادامه افزود هنر در جهان در آینده حرف اول را میزند و ما برای اینکه از بازار جهانی عقب نیفتیم لازم است با خلاقیت و ابتکار هنرهای ایرانی را تلفیق کنیم.


زیرا کار تلفیقی بازدهی بیشتری در بازار های بین المللی دارد که متاسفانه ما در این امر عقب هستیم .


بانوی هنرمند البرزی گفت : برای اینکه هنر در کشور از بین نرود نیازمند این هستیم که به نوجوانان و جوانان این هنرها را آموزش دهیم.
وی افزود هر هنری به تناسب خود نیازمند آموزش و ابزارهایی است حداقل زمانی که فرد نیاز به آموزش دارد تا بتواند به درآمد برسد ۲ ماه است و حداقل هزینه برای آموزش بین پانصد هزار تا یک میلیون تومان است .

محمدخانی غیاثوند گفت اگر فضاهای مناسب در اختیار هنرمندان و کارآفرینان جهت آموزش و نشر هنر اصیل ایرانی و ارائه و فروش محصولات قرار گیرد می توانیم با هم افزایی و تشکیل شبکه ای از بانوان فعال برای رشد هنری البرز قدمی برداریم.
ایشان در ادامه بیان کردند که برای خانواده های نیازمند به صورت جهادی و رایگان آموزش دارند .

در آخر ایشان خاطر نشان کرد استان البرز قابلیت تبدیل شدن به قطب هنرهای اصیل را دارد اما متاسفانه به علت عدم هماهنگی ارگانها این مهم رخ نداده است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تلفیق هنرهای اصیل ایرانی کلید راه یابی به بازار جهانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کارآفرینی و تولید ملی
V
آرشیو