گزارش مردمی از اجتماع حماسی بانوان مهدوی اصفهان؛

نه قاطع زنان اصفهانی به هتاکان به مقدسات اسلام و حجاب/ جمع دهه هشتادی ها در گذرچهارباغ اصفهان خودنمایی کرد

امروز اجتماع حماسی بانوان مهدوی اصفهان با حضور هزاران بانوی محجبه در گذرفرهنگی چهارباغ اصفهان به نحوی برگزار شد که جمع دهه هشتادی ها به خوبی خودنمایی می کرد.
نه قاطع زنان اصفهانی به هتاکان به مقدسات اسلام و حجاب/ جمع دهه هشتادی ها در گذرچهارباغ اصفهان خودنمایی کرد
1401/07/13 - 16:33
تاریخ و ساعت خبر:
141952
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از اصفهان، زهرا شجاعی: همزمان با شب شهادت یازدهمین اختر آسمان امامت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام، هزاران بانوی اصفهانی در جمع مهدوی برای بیعت با امام زمانشان جمع شدند تا یک صدا فریاد زنند پای نظام اسلامی و ولایت ایستاده اند. شور و عشق را می توانست به خوبی در این جمع مذهبی و بامعرفت احساس کرد و به خوبی صلابت زنان باعفت ایران زمین را نظاره کرد.

مگر می شود در مکتب امام حسین علیه السلام باشی و برای پاسداشت یادگار مادرش حضرت زهرا سلام الله تلاش نکنی.
مگر می شود ایرانی باشی و خرازی ها، همت ها، صیادها، حججی ها و سلیمانی ها را نشناسی.
مگر می شود مادر باشی و حس و حال مادران شهدای دفاع مقدس و امنیت را درک نکرده باشی.

و باز مگر می شود دختر و خواهر باشی و الگویت را در زندگی حضرت رقیه سلام الله و حضرت زینب سلام الله علیها قرار ندهی.
امروز جمع بانوان اصفهان با صلابت آمدند تا به فرمان رهبر خوبان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی لبیک گویند.

در جمع چندین هزار نفری بانوان محجبه اصفهان یک صدا گفتند که ضمن بیعت با امام عصر(عج)، تلاش های دشمن قسم خورده ایران اسلامی در فضای حقیقی و مجازی که به بهانه واهی اصل نظام و انقلاب را هدف قرار گرفته اند، محکوم کرده و متعهد شدند که خود و خانواده و جامعه را برای پروراندن نسل مهدوی و رسیدن به دولت کریمه اسلامی آماده کنند زیرا امروزه دُرّ گرانمایه عفّت زنان و غیرت مردان ایرانی در تیررس بدخواهان شیاد قرار دارد لذا همگی باید هوشیار بوده و با استفاده از الگوی سوم زن مسلمان و در نظر گرفتن ویژگی های زن طراز انقلاب اسلامی با امید آفرینی در جامعه و بین نسل جوان تلاش نمود ه تا سرمایه عفاف، غیرت و حیاء به تاراج نرود و این امر میسر نمیشود مگر اینکه یک عزم همگانی صورت گیرد.

از نسل دهه چهل تا دهه نود همه با یک هدف آمده بودند تا بگویند ما زنان خواستار جامعه ای عفیف بوده و هستیم و خواهیم بود. جامعه ای که خون هزاران جوان رشید و صبر هزاران مادر و همسر شهید داده را در خود به یادگار نهاده است.
و امروز بازهم در شناسنامه گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان، برنامه ای به رنگ خدا به ثبت رسید که شعارش بیعت با امام زمان عج الله تعالی شریف و لبیک یا خامنه ای بود و چه زیبا که اصفهان بر بام معرفت و بصیرت سال هاست ایستاده است و خواهد درخشید.

مراسم راس ساعت 15:30 شروع شد ولی از ساعت ها قبل از شروع مراسم، بانوان مشتاق در گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان جمع شدند و هر دقیقه بر جمع بانوان مهدوی اصفهانی افزوده می شد. عکس شهید حججی و شهید سلیمانی در دست دختران جوان می چرخید و با غرور تصاویر را بالای سر می گرفتند تا به همه دوربین ها نشان دهند، ما در مسیر این شهدا ثابت قدم خواهیم ماند.
سرودهای حماسی در سراسر گذر پخش می شد و حال و هوای شهر و دلمان را به شجاعت و ایثار و بصیرت گره می زد.

بانوی جوانی که حضورش از ابتدای مراسم تا پایان مراسم در گوشه ای از گذر چهارباغ دیده می شد و در هنگام بردن نام شهید سلیمانی به آرامی اشک می ریخت، به خبرنگار طنین یاس این گونه گفت: برای تایید نظام اسلامی و صحبت های رهبر معظم انقلاب به میدان آمده ام و دست رد بر سینه دشمنان قسم خورده این سرزمین می زنم. صلابت امروزم را از مادرم به خاطر دارم که در هر شرایطی دست ما را می گرفت و در راهپیمایی های ملی نظیر 22 بهمن و روز قدس حاضر می شد تا همگان بدانند همیشه در صحنه برای دفاع از نظام هستیم.

دختر جوانی که به عشق رهبرش آمده بود و با عشق، سربندی که یادگار از مزار شهید ابراهیم هادی در دست داشت، به خبرنگار اظهار کرد: اگر ما اینجا جمع شده این به عشق رهبری و اهل بیت علیهم السلام است. الگوی ما در زندگی حضرت زهرا سلام الله و حضرت زینب هستند که در اسیری هم، امیری کردند و به ما فهماندند که باید اینگونه باشیم و الان این چادر یادگار مادر ما هست و با این چادر علم ایران را برافراشته میکنیم.

یکی از بانوان با دو پرچم در دست به گزارشگر ما گفت: هر چه رهبرم بگوید، گوش به فرمانشان هستیم، دشمن شناسی ما باید قوی باشد و باید بدانیم که دشمن ازچه افرادی حمایت میکند. این پرچم ایران مقتدر است و بر قلبمان میگذاریم تا بگوییم، دشمن کور خوانده است که بتواند با این حرکات لغزشی در اراده ما ایجاد کند.
مادری که به همراه دختر و نوه اش به جمع حماسه بانوان اصفهانی آمده بود، با صلابت خاص در کلامش، افزود: خدا لعنت کند افرادی که ناامنی در جامعه ایجاد میکنند و با این رفتارها، قلب امام زمان را جریحه دار میکنند، از خدا میخواهم که دشمنان را رسوا کند تا گوشه چشمشان به یک وجب از خاک کشورمان نیفتد.

مادر شهیدان اصفهانی هم در این اجتماع حضور داشتند و با اینکه کمر به روزگار خم کرده بودند، باز هم بر عقیده خود پایبند بوده و به عشق نظام اسلامی و رهبری آمد بودند.
مادر شهید مجتبی جعفر پیشه از پیشکسوتان حاضر در اجتماع بود، به خاطر دارم که در راهپیمایی نبوده که حضور یابم و ای مادر ایستاده را نبینم، فرصت را غنیمت شمرده و در کنارشان رفتم، ایشان با همان صلابت چهل سال قبل خاطرنشان کرد: شهدا برای دفاع از اسلام و ولایت به میدان نبرد رفتند و من هم با تاسی از شهدا در همه راهپیمایی های ملی و مذهبی حضور یافتم. ما برای دفاع از انقلاب همیشه در صحنه هستیم.
به گزارش طنین یاس از اصفهان؛ شکوه حضور بانوان اصفهانی به قدری وسیع و مقتدر بود که کلام و نوشتار به هیچ وجه گویای این حضور جاودان نیست.

همه از هر نسل آمدند، با تصاویر شهدا و رهبر عزیزمان، همراه با شعارهایی که از طینت پاکشان سرچشمه گرفت و قطعا چشم دشمن از دیدن این حماسه کور خواهد شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نه قاطع زنان اصفهانی به هتاکان به مقدسات اسلام و حجاب/ جمع دهه هشتادی ها در گذرچهارباغ اصفهان خودنمایی کرد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
دین و اندیشه
V
آرشیو