توزیع روزانه 3 هزار پرس غذای گرم در بین زلزله‌زدگان خوی

مسئول بسیج جامعه زنان خوی از توزیع روزانه 3 هزار پرس غذای گرم در بین زلزله زدگان خوی خبر داد.
توزیع روزانه 3 هزار پرس غذای گرم در بین زلزله‌زدگان خوی
1401/11/08 - 08:22
تاریخ و ساعت خبر:
144864
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - عاشق‌زاده مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار طنین یاس از آذربایجان غربی، گفت: از نخستین لحظه‌ای که خبر وقوع زلزله در خوی منتشر شد، گروه‌‌هایی برای التیام آلام مردم پای کار بوده‌اند، در این راستا روزانه 3 هزار پرس غذای گرم در بین مردم توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه دو گروه جهادی به عبارتی 13 خواهر بسیجی در منطقه حضور داشته و به صورت شیفت بندی در کنار مردم هستند، ادامه داد: همچنین با مشارکت حوزه یک شهید حبشی برادران خوی این غذاها تهیه و توزیع می‌شود.
مسئول بسیج جامعه زنان خوی ضمن ابراز خشنودی از اینکه ارتباط تنگاتنگی با بسیج برادران برای رسیدگی به وضعیت زلزله زده ها وجود دارد، گفت: در این راستا برادران بسیجی یک هزار وسیله گرمایشی تهیه و در اختیار مردم قرار داده‌اند که مابقی نیز ظرف دو روز آینده تهیه خواهد شد.
وی گفت: همه روزه با حضور مشاوران از محل اسکان زلزله زده ها بازدید می کنیم، تا نیاز آنها را شناسایی کرده و برطرف کنیم، همچنین با همراهی کارشناسان درصدد هستیم برای التیام مشکلات روحی خانواده‌ها و دلجویی از آنها گام برداریم.
عاشق‌زاده ضمن قدردانی از مسئول بسیج سازندگی شهرستان گفت: از نخستین لحظه ها اقدامات لازم در حال انجام بوده و مقدمات لازم در همان ساعات اولیه برای اسکان، تامین امنیت و ... مردم فراهم شده است.






انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهرستان خوی، زلزله ، توزیع غذای گرم، زلزله زدگان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو