تلاش برای ازدواج جوانان سرلوحه فعالیت های بانوی خیر ارومیه ای

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) حوزه یک ام البنین (س) ارومیه گفت: تلاش برای ازدواج جوانان سرلوحه فعالیت هایم است، به طوری که بعد از اتمام جنگ واسطه گری ازدواج را آغاز کردم.
تلاش برای ازدواج جوانان سرلوحه فعالیت های بانوی خیر ارومیه ای
1401/11/25 - 08:56
تاریخ و ساعت خبر:
145231
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مستوره عناصری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) حوزه یک ام البنین (س) ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز در آذربایجان غربی، گفت: بعد از اتمام جنگ فعالیت خودم را به عنوان واسطه ازدواج در ارومیه آغاز کردم، در این راستا جوانان با ایمان، معتقد به اسلام و شرایع دینی همچنین کسانی که حرمت والدین خود را نگه می دارند، برای ازدواج به خانواده ها معرفی می کنم.
وی ضمن اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم، سنت نیکوی واسطه گری و تلاش برای ازدواج جوانان، کمرنگ شود، گفت: خانواده هایی که از سابقه خوب آنها در امور مختلف مطمئن هستیم، می توانیم به همدیگر معرفی کنیم، البته خانواده ها نیز باید دقت کنند، سراغ واسطه های قابل اعتماد بروند.

این بانوی جهادگر گفت: فعالیت در این زمینه را ابتدا از اقوام، همسایه ها و آشنایان خودم آغاز کردم، بعد که تجربه کسب کردم، دامنه فعالیتم را گسترش داده و دختران و پسران جوان که می توانند زوج خوبی برای هم باشند، به یکدیگر معرفی می کنم.
عناصری اضافه کرد: همچنین رسالت بعدی خودم در زمینه فعالیت های فرهنگی را تشویق مادر و پدرها برای فرزندآوری قرار داده ام، پس همان طوری که به زوج های جوان توصیه می کنم، به روزی دادن خداوند اطمینان کنید و از تشکیل خانواده نهراسید، به والدین سفارش می کنم، از صاحب فرزند شدن نترسید.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) گفت: به زوج های بی بضاعت در زمینه تهیه جهیزیه، فراهم کردن مقدمات ازدواج کمک می کنیم، به این امید که موجب خشنودی و رضایت ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری شویم.
خبرنگار: سونیا بدیع
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوی خیر، ارومیه، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، مستوره عناصری، ازدواج جوانان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو