هلهله 500 فرشته روزه اولی در گرگان/ امر به معروف باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه نینوا گلستان از حضور 500 روزه اولی به همراه مادران در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان خبر داد.
هلهله 500 فرشته روزه اولی در گرگان/ امر به معروف باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود
1402/01/18 - 17:48
تاریخ و ساعت خبر:
146505
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی عصر امروز در حاشیه مراسم «هلهله فرشته‌ها» در گفت و گو با خبرنگار زنان نیوز گلستان اظهار کرد: به همت سپاه نینوا گلستان، آموزش و پرورش گلستان و شهرداری گرگان مراسم جشن بزرگ «هلهله فرشته‌ها» با حضور 500 روزه اولی به همراه مادران در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد.
وی با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط بین روزه اولی‌ها از اهداف اصلی برگزاری این مراسم است، تصریح کرد: یکی از اهداف مهم جشن «هلهله فرشته‌ها» ایجاد شور و نشاط برای افرادی است که در این مراسم شرکت کردند و یا افرادی که در فضای مجازی این برنامه را خواهند دید.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: این برنامه باعث ایجاد قوت قلبی برای دختران روزه اولی است که به سمت دین سوق داده شوند.
قربانی خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم نوعی امر به معروف است، امر به معروف تنها تذکر لسانی نیست برگزاری چنین مراسمات می‌تواند باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شود و نقشه‌های آنان را نقش برآب کند.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روزه اولی ها، استان گلستان، جشن روزه اولی های گلستان، سپاه استان گلستان، امر به معروف و نهی از منکر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو