دیدار معاون فرهنگی سپاه آذربایجان غربی با سونیا بدیع نویسنده طنزپرداز انقلابی و خانواده وی

معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی در دیدار با بانوی نویسنده و طنز پرداز آذربایجان غربی گفت: ادبیات انقلاب اسلامی، در تمام شئون خود اعم از طنز، روزنامه نگاری، کتب و ... ویژگیهای مبرهن و خاص خود را دارد، به طوری که متعهد بوده و از مردم، برای مردم است و در راستای بیان مسائل مردم گام برمی دارد.
دیدار معاون فرهنگی سپاه آذربایجان غربی با سونیا بدیع نویسنده طنزپرداز انقلابی و خانواده وی
1402/02/14 - 20:12
تاریخ و ساعت خبر:
147794
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی سرهنگ پاسدار مجتبی حاجی زاده و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب سرهنگ پاسدار محمد پیری و هیئت همراه ضمن حضور در منزل سونیا بدیع سرپرست خبرگزاری بسیج استان، خبرنگار و طنزنویس با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.
معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی در این دیدار گفت: ادبیات انقلاب اسلامی، در تمام شئون خود اعم از طنز، روزنامه نگاری، کتب و ... ویژگیهای مبرهن و خاص خود را دارد، به طوری که متعهد بوده و از مردم، برای مردم است و در راستای بیان مسائل مردم گام برمی دارد.
وی ادامه داد: بنابراین، چنین ادبیاتی نمی تواند صرفا برای تفنن بوده، عاری از پیام و رسالت باشد، پس پویایی این نوع ادبیات، آن را در خدمت تعالی انسان اجتماعی و انسان متعالی در می آورد.
حاجی زاده اضافه کرد: طنز نیز به عنوان یکی از شاخه های ادبیات به شیوه ای هنرمندانه می تواند، کاستی ها و قوت ها را به تصویر بکشد، با زبان شیرین سستی و کاهلی را از کالبد و فکر مسئولان بزداید، سپس برای تحقق ایران قوی با عزم پولادین وارد عمل شود.
خبرنگار - حبیبی
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سونیا بدیع، طنزپرداز و نویسنده انقلابی آذربایجان غربی، زنان نویسنده ، زنان طنزپرداز، ادبیات انقلاب اسلامی ، معاون فرهنگی سپاه شهدا آذربایجان غربی، قدردانی از نویسندگان زن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو