گفتگو با بانوی پیشکسوت سپاه اصفهان:

خرمشهر حکایت زنان سربه دار ایران اسلامی است

عذرا حسینی از بزرگ بانوان بسیجی و از پیشکسوتان خواهر در بازگویی خاطرات دفاع مقدس است.
خرمشهر حکایت زنان سربه دار ایران اسلامی است
1402/03/06 - 11:29
تاریخ و ساعت خبر:
148739
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - خواهر حسینی در گفتگو با خبرگزاری زنان نیوز در اصفهان با سپاس بیکران بر خداوند قادر متعال که رزمندگان متعهد و فداکار را مورد عنایت و حمایت خویش قرار دادند اظهار کرد: عنایت خداوند به رزمندگان به گونه ای بود تا حماسه ای بزرگ را در تاریخ این مرز و بوم ثبت نمایند و عملیات افتخار آفرین بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر مقاوم یکی از نقاط عطف دفاع مقدس ملت ایران است که برای همیشه همچون ستاره‌ای درخشان تا نفح صور بر تارک تاریخ نورافشانی خواهد کرد.
وی افزود: سوم خرداد منشا عزت، عظمت و سربلندی مردمان وزنان این سرزمین و هوشمندی و هوشیاری آنان در برابر توطئه ها و نقشه های جبهه دشمنان انقلاب و نظام خواهد بود درخشش جوانان ایرانی در عرصه های خودکفایی در ابعاد علمی و فناوری تنها یکی از نمادها و نمودهای قابل مشاهده این فتح عظیم است.
مسئول اسبق بسیج جامعه زنان اصفهان با بیان اینکه رویش میلیون ها فکر و دل شیفته انقلاب اسلامی نظیر رشادت جوانان مجاهد و توانمند ایران اسلامی محصول همین استقامت است، تاکید کرد: اخلاص و ایثار از دیگر نمودهادر رهایی خرمشهر از قید اشرار عالم بود.
وی خاطرنشان کرد: خرمشهر حکایت زنان سر به دار ایران اسلامی است، شیر زنانی که در برابر ظلم و تجاوزگری با درکی صحیح از اوضاع و زمانه خويش ایستادند، زنانی که اگر چه ما کمتر نام آنها را شنیده‌ایم ولی برتارک تاریخ این سرزمین می درخشند.
حسینی ادامه داد: زنانی که برخاسته از متن فرهنگ ایرانی _اسلامی با شجاعتی آگاهانه وبا حفظ سنگر خانواده در مقابل دشمن ظالم ایستاده وتا بذل جان خود وعزیزانشان پیش رفتند وهمچنان در در سایه عفاف و حجاب و تقوای الهی آماده برای فتح خرمشهر های دیگر هستند.
وی با تاکید بر اینکه ایران امروز در جهان سربلند است، افزود: امروز به برکت فتح بزرگ خرمشهر و خون شهیدان عزیز و لاله های به خون آغشته، ایران در طی مسیر سربلندی به سوی قله های پیشرفت، عزت و افتخار برای رسیدن به تمدن اسلامی است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خرمشهر، زنان مدافع خرمشهر، آزادسازی خرمشهر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اصفهان
V
آرشیو