تشکیل اولین کارگروه مرکز نفس شهرستان شاهین دژ

اولین کارگروه مرکز نفس( نجات فرزندان سقط) شهرسان شاهین دژ، با حضور دکتر محمد تقی سلطانی رییس شبکه بهداشت و درمان و ناصر حسین زاده مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان در محل سالن جلسات شبکه بهداشت تشکیل شد.
تشکیل اولین کارگروه مرکز نفس شهرستان شاهین دژ
1402/04/27 - 10:07
تاریخ و ساعت خبر:
151224
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - اولین کارگروه مرکز نفس( نجات فرزندان سقط) شهرسان شاهین دژ، با حضور دکتر محمد تقی سلطانی رییس شبکه بهداشت و درمان ، دولتی مدیر مرکز بهداشت شهرستان و نیز جمعی از پزشکان ، ماماها و روانشناسان این شهرستان در محل سالن جحلسات شبکه بهداشت تشکیل شد.
در ابتدای جلسه، ناصر حسین زاده مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهین دژ ضمن اشاره به ضرورت راه اندازی مرکز نفس در سطج شهرستان، مهمترین و اولین برنامه ی این مرکز را فرهنگ سازی و آموزش در خصوص مسائل فقهی ، قانونی ، روحی و روانی و جسمی سقط جنین با استفاده از همه ی ظرفیت های جامعه برشمرد و خواستار مشارکت و همکاری مستمر کلیه فعالین و کنشگران و هم افزایی همه ی نهادها و ادارات در راستای اجرای بهینه برنامه های تخصصی و عمومی و تغییر نگرش در خصوص فرزند آوری، مشاوره خانواده و شناسایی مراکز غیر قانونی سقط جنین و نیز حمایت از افراد منصرف شده از سقط جنین سالم شد.
در ادامه دکتر سلطانی ضمن تقدیر و ابراز رضایت و خرسندی از راه اندازی مرکز نفس در سطح شهرستان بیان داشت: مجموعه شبکه بهداشت با تمام توان و بصورت جهادی در ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های مرکز تلاش خواهد نمود و با همکاری بسیج جامعه پزشکی بعنوان پیشگامان عرصه سلامت بزودی شاهد افتتاح و شروع به کار مرکز خواهیم بود.
کارگروه با بیان نظرات و پیشنهادات اعضاء به پایان رسید.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نفس، شاهین دژ، کارگروه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو