بانوی توانمند بهاری فعال در زمینه هنر:

با ترویج و گسترش هنر، دیگران را به فراگیری هنر سوق دهیم

مرضیه بیاتی یکی از بانوان توانمند بهاری مشغول در زمینه هنر گفت: با ترویج و گسترش هنر، دیگران را به فراگیری هنر سوق دهیم
با ترویج و گسترش هنر، دیگران را به فراگیری هنر سوق دهیم
1402/05/25 - 09:06
تاریخ و ساعت خبر:
162514
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - همدان- مرضیه بیاتی یکی از بانوان هنرمندان بهاری است که در عرصه هنر در رشته هنر طراحی و نقاشی ۲۵ سال است که فعالیت می‌کند و ما نیز به پای گفتگو با این بانوی هنرمند نشستیم تا با گفتگو با وی بیشتر در زمینه هنر آشنا شویم .
وی هم اکنون در عرصه هنر با آموزش هنر در رشته های از جمله؛ طراحی، مداد رنگ، سیاه قلم، رنگ روغن، گواش و... به پرورش استعداد کودکان در رده سنی چهار سال به بالا و نوجوان و جوانان می‌پردازد، این بانوی هنرمند با پشتکار، اراده قوی و علاقه شدید خود در عرصه هنر از سال ۸۳ به صورت حرفه ای آغاز به فعالیت در عرصه هنر، طراحی و نقاشی کرده است.
این بانوی هنرمند بهاری هم اکنون مدیر مسئول آموزشگاه آزاد هنری کوثر واقع در شهر بهار،انتهای خیابان سی متری،جنب دبستان مصطفوی، کوچه گلزار است که موفق به کسب مجوز رسمی فعالیت و تأسیس آموزشگاه خود از اداره کل فرهنگ فرهنگ ارشاد اسلامی همدان شده است و حدود ۲۵ سال است که در زمینه هنر فعالیت می‌کند .
بیاتی و شاگردانان هنرمند خود، هر از گاهی با برپایی نمایشگاهی از آثار هنری خود و را به دید عموم مردم گذاشته و در سال گذشته با به نمایش گذاشتن ۲۰ اثر خود و چهار نفر از شاگردانش در قالب های مختلف از جمله؛ مینیاتوری، رنگ روغن و سیاه قلم و...با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار در مجتع فرهنگی هنری آیت الله بهاری شهر بهار به دید عموم قرار داده است .
این بانوی فعال و هنرمند با بیان اينکه نوجوانان برای طراحی این نقاشی بسیار زحمت کشیدند به هدف از برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاهی که هم اکنون آثار به نمایش مردم گذاشته ایم با هدف اینکه سعی داریم که با ترویج و گسترش هنر، دیگران را به فراگیری هنر سوق دهیم.
مرضیه بیاتی از آثار های برگزیده خود در جشنواره های متعدد و مقام هایی که کسب کرده می‌گوید: اثر های بنده در جشنواره هایی از جمله؛ جشنواره ایثار و شهادت در شهرستان بهار برگزیده شد و به عنوان اثر منتخب از شهرستان بهار به استان همدان ارسال شد و دیگر اینکه در برنامه ورکشاپ یک روزه با چند نفر از هنر آموزان شرکت کردیم و با طراحی قرن بیستم در این ورکشاپ نیز مقام اول را کسب نمودم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان هنرمند، بانوی هنرمند شهرستان بهار، نقاشی ، طراحی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو