5 ویژگی مهم که یک مایع ظرفشویی عالی باید داشته باشد

کیفیت مایع ظرفشویی بسیار اهمیت دارد تا بتوانید به راحتی ظروف را بشویید و از تمیزی و بوی خوب ظرف‌ها بعد از خشک شدن مطمئن باشید.
5 ویژگی مهم که یک مایع ظرفشویی عالی باید داشته باشد
1402/06/07 - 19:12
تاریخ و ساعت خبر:
173126
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مایع ظرفشویی یکی از مهمترین موادهای شوینده موجود در هر خانه‌ای است که برای شستشوی ظروف به آن نیاز داریم. در گذشته مایع ظرفشویی در بازار تنوع زیادی نداشت؛ اما امروزه تنوع برندهای مواد شوینده و مایع ظرفشویی بسیار زیاد است و وقتی به فروشگاه می‌رویم، نمی‌دانیم کدام مارک را انتخاب کنیم.
به گزارش فرادید، کیفیت مایع ظرفشویی بسیار اهمیت دارد تا بتوانید به راحتی ظروف را بشویید و از تمیزی و بوی خوب ظرف‌ها بعد از خشک شدن مطمئن باشید. اما یک مایع ظرفشویی باکیفیت باید دارای چند ویژگی باشد که در ادامه این مطلب به شرح آن می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.
1ـ قدرت تمیزکنندگی
مایع ظرفشویی باید دارای قدرت بالایی در برابر آلودگی باشد و بتواند به راحتی چربی و کثیفی‌های مانده غذا را از روی ظروف پاک کند. اگر در حین شستن ظروف مدام به اسکاجتان مایع ظرفشویی می‌زنید؛ یعنی کیفیت مایع شما برای تمیزکنندگی خوب نیست.
2ـ بوی خوب
یک مایع ظرفشویی خوب باید بوی مطبوع و دلپذیری داشته باشد تا بعد از شستن ظروف، بوی خوبش روی آنها باقی بماند و فضای آشپزخانه هم معطر باشد.
3ـ محافظت از ظروف
یکی از ویژگی‌های مهم یک مایع ظرفشویی خوب این است که به ظروف آسیب نزند و به مرور زمان موجب از بین رفتن طرح و رنگ ظروف نشود. برخی مایع‌ها به دلیل داشتن مواد افزودنی نادرست کم کم به کیفیت ظروف آسیب می‌زنند.
4ـ آبکشی آسان
مایع ظرفشویی خوب مایعی است که بعد از کف‌مالی کردن ظرف‌ها و هنگام آبکشی به راحتی از روی ظروف شسته و پاک شود و حالت لیزی و لزجی نداشته باشد.
5ـ مقرون به صرفه
اگر مایع ظرفشویی شما مرغوب نباشد، مجبورید هنگام شستن ظروف مقدار زیادی مایع مصرف کنید تا کف کافی و تمیزگنندکی عالی داشته باشد. در این صورت ظرف مایع ظرفشویی شما خیلی زود خالی می‌شود و باید دوباره خریداری کنید. بنابراین اگر می‌خواهید خرید مایع ظرفشویی برای شما مقرون به صرفه و اقتصادی باشد، بهتر است هنگام خرید از مارک‌های خوب و باکیفیت استفاده کنید.
فرادید
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مایع ظرفشویی، نکات خانه داری،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو