ایجاد بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی با حمایت از مشاغل خرد، کوچک و متوسط

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در دوسال گذشته بیش از ۷۰ هزار طرح در زمینه مشاغل خرد، کوچک و متوسط مورد حمایت قرار داده شدند.
ایجاد بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی با حمایت از مشاغل خرد، کوچک و متوسط
1402/06/12 - 12:40
تاریخ و ساعت خبر:
173279
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نعمت الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بخش عمده‌ای از مشاغل کشور را مشاغل خرد، کوچک و متوسط شامل می‌شود که در دو سال گذشته بیش از ۷۰ هزار طرح را در این حوزه مورد حمایت قرار داده شدند که به سبب آن بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.
وی افزود: اشتغال زایی بالا، زود بازده، قابل استفاده در بخش‌های مختلف اقتصادی، اشتغال زایی برای بانوان و فراگیری برای سراسر کشور از ویژگی‌های طرح‌های مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید عنوان گفت: برای فعالیت ۷۰ هزار طرحی که در دو سال گذشته مورد حمایت صندوق امید کارآفرینی قرار گرفتند بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخته شده است.
رضایی گفت: سامانه‌ای با عنوان آگاه راه‌اندازی شده و تمامی طرح‌ها قابل رصد هستند و مواردی مانند اینکه چه فعالیتی داشته، چه میزان تسهیلات دریافت کردند و چه مقدار سرمایه در قبال این طرح‌ها به بازار تولید برگشته است قابل مشاهده است.
وی اظهار کرد: کارآفرینان بیش از ۳۲ درصد از طرح‌های مورد حمایت صندوق بانوان بودند و در این میان بیش از ۴۷ درصد شاغلان این طرح‌ها هم بانوان هستند.
رضایی گفت: با حمایت های صورت گرفته در دو سال گذشته ۱۲۲۰ واحد تولیدی و اقتصادی احیا شدند و به چرخه تولید بازگشتند.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرصت شغلی ، مشاغل خرد،کارآفرینی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو