بطری آب پلاستیکی اینجا به کار آید!

آیا بطری پلاستیکی در خانه دارید و نمی‌دانید چگونه از آن استفاده کنید؟ آیا می‌دانستید که اگرچه بیشتر بطری‌های پلاستیکی خالی در سطل زباله ریخته می‌شوند، اما در واقع راه‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده مجدد کنید؟
بطری آب پلاستیکی اینجا به کار آید!
1402/07/10 - 14:47
تاریخ و ساعت خبر:
174529
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آیا بطری پلاستیکی در خانه دارید و نمی‌دانید چگونه از آن استفاده کنید؟ آیا می‌دانستید که اگرچه بیشتر بطری‌های پلاستیکی خالی در سطل زباله ریخته می‌شوند، اما در واقع راه‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده مجدد کنید؟
کیفیت بطری پلاستیکی بادوام و منعطف به شما این امکان را می‌دهد تا به طور خلاقانه آن را برای اهداف مختلف بازیافت کنید.
یکی از روش‌های مصرف بطری‌های پلاستیکی به کارگیری آن‌ها به عنوان اسپری آب است؛ برای این ترفند فقط به مته یا پیچ گوشتی نیاز دارید تا بتوانید چند سوراخ در بطری ایجاد کنید. سپس دهانه بطری را به سر شلنگ آب متصل کنید تا یک اسپری آب داشته باشید.










آیا جداسازی تخم مرغ را چالش برانگیز می‌دانید؟ در برخی از دستور العمل‌ها، شما به زرده تخم مرغ و تخم مرغ سفید نیاز دارید، اما این روند کمی پیچیده‌است. نگران نباشید، می‌توانید این مشکل را با بطری‌های پلاستیکی حل کنید. تخم مرغ را در یک کاسه بشکنید. درب بطری را بردارید و کمی فشار دهید. سپس فشار را ادامه دهید، انتهای آن را داخل زرده تخم مرغ قرار دهید و فشار را متوقف کنید. به این ترتیب، زرده تخم مرغ جذب بطری می‌شود و سفیده تخم مرغ در بشقاب باقی می ماند.
خبرآنلاین
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زباله، زرده تخم مرغ، بطری، پلاستیکی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو