گفت‌وگوی اختصاصی زنان نیوز با تولیدکننده گلستانی؛

حمایت از پوشاک اسلامی از شعار تا عمل/ نگذاریم پوشاک نامتعارف در مغازه‌ها جولان دهد

در عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیاز به یک کار جهادی و هوشمندانه است متاسفانه با گذر زمان، فرهنگ مبتذل غربی توانست آرام و بی‌صدا فرهنگ حجاب را در جامعه کمرنگ کند باید با فرهنگ‌سازی درست گام مؤثری در راستای ترویج عفاف و حجاب در جامعه برداریم.
حمایت از پوشاک اسلامی از شعار تا عمل/ نگذاریم پوشاک نامتعارف در مغازه‌ها جولان دهد
1402/08/24 - 09:27
تاریخ و ساعت خبر:
176408
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان،یکی از بارزترین و شاخص‌ترین جلوه‌های تهاجم فرهنگی دشمن، بدحجابی در جامعه است در عرصه‌ عفاف و حجاب نیاز به یک کار جهادی و هوشمندانه است ابتدا باید باور کنیم که در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار داریم سپس با تمام ظرفیت به میدان بیاییم و گام مثبت و مهمی در این مسیر برداریم.
به عنوان مثال تولیدکنندگان پوشاک باید مانتوها و لباس‌های متعارف، زیبا و جذاب که با شرع و عرف جامعه اسلامی هماهنگ باشد تولید کنند در این راستا تصمیم گرفتیم با خانم افروز بزی یکی از تولیدکنندگان شهرستان گرگان گفت‌وگوی صمیمی صورت دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

بزی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های بسیار مهم ما گسترش پوشاک با سبک ایرانی اسلامی است، تصریح کرد: برای اینکه تولیدات پوشاک اسلامی را در جامعه ترویج دهیم ابتدا باید موضوع حجاب را ریشه‌یابی کنیم یکی از معضل هایی که جامعه امروز با آن مواجه است نبود مانتوهای اسلامی در مغازه‌ها و بازارهاست.

تولیدکننده پوشاک اسلامی گلستانی ابراز کرد: من و دوستانم با مشارکت استادم به این نتیجه رسیدیم که برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، یک کارگاه تولیدی ایرانی اسلامی راه‌اندازی کنیم تا بانوان ما دغدغه تهیه مانتوها و لباس‌های محجبه را نداشته باشند.

بزی از کمبود پوشاک اسلامی در بازارها گلایه کرد و گفت: مانتوهایی که حجاب‌ اسلامی داشته باشد متاسفانه در بازارها و مغازه‌ها اندک است باید شعارها را به عمل نزدیک کنیم.
وی با اشاره به اینکه در کارگاه‌ تولیدی مان تعداد 8 نفر به کارگیری شدند، خاطرنشان کرد: ه صورت مستقیم تعداد 6 نفر در این کارگاه فعالیت می‌کنند و 2 نفر به صورت مجازی قرار است با ما فعالیت کنند.

تولیدکننده پوشاک اسلامی بیان کرد: این کارگاه را با سرمایه اولیه 200 میلیون تومان آغاز کردم و تلاش می‌کنم در راستای گسترش عفاف و حجاب قدم برداریم و شعار عفاف و حجاب را به عمل تبدیل کنیم.
بزی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به اهداف باید تلاش کرد تا به نتیجه رسید، گفت: متاسفانه وقتی در بازار راه می‌رویم و مانتوهای نامتعارف شرع را در ویترین‌های مغازه‌ها می‌بینیم بسیار ناراحت می‌شویم باید مسئولان از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی حمایت کنند.

به گزارش زنان نیوز، آیه 59 سوره احزاب می‌فرمایند «به همسران و دختران خود و نیز زنان مومن بگویید که پوشش‌ «جلباب» داشته باشند تا بدین ترتیب از آزار و اذیت در امان بمانند».
متاسفانه می‌بینیم دشمن، فرهنگ ما را نشانه گرفته است به گونه‌ای که یکی از بارزترین و شاخص‌ترین جلوه‌های تهاجم فرهنگی دشمن، ترویج بدحجابی در جامعه است باید مانتوهای حیازدا از بازار و ویترینهای مغازه‌ها جمع شود.
مصاحبه کننده: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پوشاک اسلامی، تولید ملی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، گلستان، خبرنگار سمیرا رجبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کارآفرینی و تولید ملی
V
آرشیو