توصیه به مسافران نوروزی درباره بازگشت به خانه

رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و حجم بالای ترافیک ، انتظار می رود مسافران زمان برگشت سفر خود را مدیریت کرده به آخرین ساعات روز موکول نکنند.
توصیه به مسافران نوروزی درباره بازگشت به خانه
1403/01/12 - 22:59
تاریخ و ساعت خبر:
191537
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و حجم بالای ترافیک ، انتظار می رود مسافران زمان برگشت سفر خود را مدیریت کرده به آخرین ساعات روز موکول نکنند.
سرهنگ "پیمان کرمی" اظهار کرد: موکول کردن زمان سفر به ساعات پایانی روز آخر با ترافیک سنگین در جاده های استان البرز و ایجاد مشکلات فراوان برای مسافران همراه خواهد شد.
وی اضافه کرد: با توجه به ناپایداری جوی ، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.
وی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو ها، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.
کرمی با اشاره به اینکه بیشتر حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد از رانندگان خواست درموقع خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.
وی یادآورشد : عدم برنامه ریزی زمان مناسب سفر، عجله و شتاب و همچنین نداشتن تمرکز و بی توجهی رانندگان از دیگر عوامل خطر ساز و حادثه ساز محسوب می شود.
استان البرز دارای یک هزار و ۵۶۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پلیس راه، ترافیک، تعطیلات، جاده، مسافران،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو