به همت سپاه گرگان؛

نمایشگاه «طریق القدس» در گرگان کلید خورد+ تصاویر

به مناسبت روز جهانی قدس، نمایشگاه «طریق القدس» به همت سپاه گرگان در میدان شهرداری دایر شد و مورد استقبال پرشور مردم بویژه نسل جوان قرار گرفت.
نمایشگاه «طریق القدس» در گرگان کلید خورد+ تصاویر
1403/01/17 - 18:42
تاریخ و ساعت خبر:
191745
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان نیوز از گلستان، به همت سپاه ناحیه گرگان در روز جهانی قدس، نمایشگاه «طریق القدس» در میدان شهرداری این شهرستان دایر شد که مورد استقبال پرشور مردم بویژه نسل جوان قرار گرفت.
نمایشگاه فرهنگی طریق القدس به همت قرارگاه فرهنگی سپاه گرگان، قرارگاه اجتماعی سپاه گرگان، بسیج جامعه زنان گرگان، بسیج ادارات گرگان و بسیج جامعه پزشکی شهرستان گرگان در میدان شهرداری این شهرستان در روز قدس برگزار شد.

این نمایشگاه فرهنگی در قالب هفت غرفه نقاشی با محوریت نونهالان، جورچین شهدای محور مقاومت و شهدای غزه و غرفه نسل سلیمانی ویژه کودکان برگزار شد.

از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه می‌توان به غرفه همپای طوفان اشاره کرد که افراد در این غرفه با شهدای غزه، شهدای هسته‌ای و شهدای محور مقاومت که توسط اسرائیل کودک‌کش به شهادت رسیدند اشاره کرد همچنین غرفه نسل سلیمانی ویژه کودکان، غرفه سلامت و خدمات پزشکی و غرفه آتلیه قدس از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه فرهنگی بود که مردم به صورت فردی یا خانوادگی با تمتال حاج قاسم عکس یادگاری گرفتند.




خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سپاه گرگان،نمایشگاه طریق القدس،روز قدس،سمیرا رجبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو