دریای خون به پا شد کرمان کربلا شد؛

خروش مردم گرگانی‌ در محکومیت تروریستی کرمان/ حاج قاسم های زمانه برای نابودی اسرائیل کودک‌کش قیام کردند +تصاویر

مردم دارالمومنین گرگان بعد از نماز جمعه علیه جنایات تروریستی که در گلزار شهدای کرمان رخ داد و منجر به شهادت هموطنان عزیزمان شد به خیابان‌ها آمدند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.
خروش مردم گرگانی‌ در محکومیت تروریستی کرمان/ حاج قاسم های زمانه برای نابودی اسرائیل کودک‌کش قیام کردند +تصاویر
1402/10/15 - 13:43
تاریخ و ساعت خبر:
178583
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، امروز حاج قاسم‌های زمان از اقسانقاط کشور به خیابان‌ها آمدند تا با خانواده‌های داغدار روز چهارشنبه در گلزار شهدای کرمان همدردی کنند و بگویند ما همه حاج قاسمیم و تا آخرین نفس پای انقلاب، کشورمان و آرمان‌های مقام معظم رهبری ایستادیم.

مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان دارالمومنین گرگان بعد از نماز ظهر از مصلی وحدت گرگان به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله ع حرکت کردند و با شعارهای «اسرائیل بی ریشه ایران تسلیم نمیشه»، «دریای خون به پا شد کرمان کربلا شد»، «یا ایها المسلمون کرمان شده غرق خون هیهات من الذله»، «این خدعه آمریکاست هیهات من الذله، دست یهود پیداست هیهات من الذله»، «ایران دوباره غوغاست، هیهات من الذله، این‌بار نوبت ماست، هیهات من الذله»، «این انقلاب پابرجاست هیهات من الذله، سپاه پاسداران انتقام انتقام» رهبر والامقام انتقام انتقام، سپاهی باعزت انتقام انتقام، ارتش با غیرت انتقام انتقام را سردادند.
شرکت کودکان گرگانی با پرچم ها و عکس نوشته هایی در محکومیت این عمل جنایتکارانه را که منجر به شهادت 7 کودک و تعداد زیادی از مادران شد، از جاوه های زیبا و تأثیرگذار این تجمع مردمی بود .
در فیلم های زیر نظرات دو تن از این کودکان را می بنید :



خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گلستان، تجمع مردمی ،محکومیت عملیات تروریستی کرمان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو