ربیعی مطرح کرد:

اعتماد به جوانان راه حل عبور از مشکلات

حسین ربیعی با بیان اینکه اعتماد به جوانان کمک کننده است تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم، اظهار کرد: هر جا به جوانان اعتماد کردیم به راحتی چالش‌ها را پشت سر می‌گذاریم.
اعتماد به جوانان راه حل عبور از مشکلات
1402/12/10 - 10:54
تاریخ و ساعت خبر:
190671
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حسین ربیعی در جشن دانشجویی رأی اولی‌ها که در دانشگاه بوعلی برگزار شد با بیان اینکه اعتماد به جوانان کمک کننده است تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم، اظهار کرد: هر جا به جوانان اعتماد کردیم به راحتی چالش‌ها را پشت سر می‌گذاریم.
وی با اشاره به ویژگی‌های دهه هشتادی‌ها گفت: آی‌کیو تحلیلی دهه هشتادی‌ها بالاتر از نسل قبل است پس آی کیو تحلیلی شما حداقل افزایش و روند رشدش نسبت به ضریب هوشی ما ۵ برابر است.
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه ضریب هوشی بالا قدرت تحلیلی بالا به شما می‌دهد و در رویدادها می‌توانید خوب تحلیل کنید، مطرح کرد: کنجکاوی بالا، ریسک پذیری، صراحت و رک گویی، عاشق کارهای معماگونه و... بسیار بالا از ویژگی‌های دهه هشتاد و نودی‌ها است که آن‌ها را از نسل قبل متمایز می‌کند.
وی در پاسخ به شبهات رایج در فضای مجازی با بیان اینکه اگر شرکت در انتخابات اهمیت ندارد چرا دشمن به دنبال عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است؟، افزود: اینکه می‌گویند با حضور در انتخابات وضع کشور بدتر شده است نشان می‌دهد که پس درست انتخاب کردن مهم است.
ربیعی با بیان اینکه انتخاب کردن حق و تکلیف است، تصریح کرد: تکلیف حاکمیت این است که زمینه را فراهم کند تا ما در سرنوشت خود دخیل باشیم و همچنین حق من است از حقم استفاده کنم اما اگر در انتخابات شرکت نکردیم بعدها حق گلایه هم نداریم.
وی با بیان اینکه مجلسی که با رای بالای مردم تشکیل شود شبهه دیکتاتوری برطرف می‌شود، افزود: مجلسی که با قدرت تشکیل شود نماینده قدرت بیشتری برای پیگیری امور و کارها دارد و حوزه‌های امنیت ملی هم تقویت می‌شود.
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه اگر مشارکت انتخاباتی پایین باشد مشکلات کشورمان بیشتر می‌شود و اگر دشمن ببیند حربه فشار اقتصادی اش کارساز بوده با عدم حضور در انتخابات فشارها را بیشتر می‌کند.
وی با بیان اینکه باید حضور مقتدر داشته باشیم، گفت: با مقایسه دستاوردها و پیشرفت‌ها و مشکلات کشور می‌توانیم تصمیم بگیریم که آبا رأی بدهیم یا نه.
ربیعی با تأکید بر اصل شایسته گزینی ابراز کرد: به کسی رأی بدهیم که رزومه موفق داشته باشد و صاحب برنامه باشد.
وی با بیان اینکه مطالبه جوانان ما ازدواج، اشتغال و مسکن است، یادآور شد: به کاندیداهایی رأی بدهیم که برای این سه مشکل برنامه داشته باشد.
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه به کاندیداهایی باید رای بدهیم که برای معیشت مردم برنامه داشته باشد، ادامه داد: اگر می‌خواهیم افراد را بشناسیم ببینیم چه افرادی برای آن‌ها تبلیغ می‌کنند که اگر اطرافیان کاندیدا خوشنام نباشند محل تردید است.
وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است که مشارکت را پایین آورد و با شبهات و ایجاد مشکلات زیرساختی به دنبال ایجاد نارضایتی و به دنبال کاهش مشارکت است، عنوان کرد: در حال حاضر در جنگ شناختی و ترکیبی ای قرار گرفته ایم که البته موفق نمی‌شوند.
ربیعی با بیان اینکه دشمن با ناکام ماندن از حربه عدم مشارکت به دنبال انتخاب افراد ضعیف است که با عملکرد ضعیف در راستای اهداف دشمن عمل نماید، تاکید کرد: با انتخاب شایسته این نقشه شوم دشمن هم ناکام می‌ماند.
وی بیان کرد: بعد از رأی آوردن کاندیدای مورد نظر باید از آن‌ها مطالبه‌گری کنیم و دانشجویان در تربیون‌های آزاد و کرسی‌های آزاداندیشی نمایندگان را به چالش بکشند و بر اقدامات نمایندگان نظارت کرد.
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر لزوم مطالبه گری با بیان اینکه مطالبه دانشجویان از نمایندگان مجلس طرح شفافیت به نتیجه رسید، خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید به آن هم توجه شود.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، رای اولی ها، اعتماد به جوانان، حضور حداکثری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو