رضانیا خطاب به رأی اولی ها : با حضور شما در انتخابات نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود

رضانیا با بیان اینکه کسی نمی‌تواند حق انتخاب شما را بگیرد و آینده این کشور از آن شما است نگذارید دشمن این حق را از شما بگیرد، خاطرنشان کرد: با حضور شما در انتخابات نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.
رضانیا خطاب به رأی اولی ها : با حضور شما در انتخابات نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود
1402/12/10 - 09:43
تاریخ و ساعت خبر:
190670
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حسن رضانیا در مراسم جشن دانشجویی رأی اولی‌ها که در دانشگاه بوعلی همدان برگزار شد، با بیان اینکه شور انتخابات با حضور رأی اولی‌ها است، اظهار کرد: این هفته حضور جوانان و نوجوانان به ستادهای انتخاباتی صفا داده بود.
وی با بیان اینکه روز انتخابات با همین شور به عشق ایران، به عشق سرزمین آبا و اجدادیمان شرکت می‌کنیم، عنوان کرد: درسته که مشکلات و کمبودهایی داریم اما ما به ایران عشق می‌ورزیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه با وجود جوانانی مانند شما دشمن به کشور چپ نگاه نمی‌کند، ادامه داد: دشمن دائم در تلاش است که مردم بر سر صندوق‌های رأی نرود و برای بعد از انتخابات برنامه‌ریزی کرده است.
وی با بیان اینکه دشمن با انتخابات کشورهایی مانند یوگسلاوی و الجزایر را از هم متلاشی کرد، گفت: امروز با قبول همه کمبودها برای دوام و پایداری کشورمان در انتخابات شرکت می‌کنیم.
رضانیا با اشاره به اینکه مشکلات داخلی کشور به مانند مسائل داخلی درون خانواده است و به غریبه اجازه دخالت نمی‌دهیم، عنوان کرد: ما مشکلات کشورمان را خودمان حل می‌کنیم و با شرکت در انتخابات اعتراض به مشکلات را هم اعلام می‌کنیم.
وی با نیامدن پای صندوق رأی مشکلات ما حل نمی‌شود، مطرح کرد: در روز جمعه به کوری چشم دشمن هم خود می آییم و هم دیگران را به حضور در انتخابات تشویق می‌کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه شما رأی اولی‌ها جایگاه بلندی پیدا کرده اید و با انتخاب خود قرار است دولت تأیید کنید، افزود: نماینده شما قرار است وزیر استیضاح و تأیید صلاحیت کند که قدرت شما و نماینده شما است.
وی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند حق انتخاب شما را بگیرد و آینده این کشور از آن شما است نگذارید دشمن این حق را از شما بگیرد، خاطرنشان کرد: با حضور شما در انتخابات نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، حضور حداکثری، رای اولی ها
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو