خادمین شهدا به شهدا پیوستند؛

تجمع گرگانی‌ها در محکوم کردن حادثه‌ی تروریستی در کرمان/ شهادت حاج قاسم،اذانی به افق زوال آمریکا بود

در پی حادثه‌ی تروریستی روز گذشته در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد مردم دارالمومنین گرگان با تجمع در امام‌زاده عبدالله «ع» جنایت وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند.
تجمع گرگانی‌ها در محکوم کردن حادثه‌ی تروریستی در کرمان/ شهادت حاج قاسم،اذانی به افق زوال آمریکا بود
1402/10/14 - 10:49
تاریخ و ساعت خبر:
178531
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، مردم ولایی و شهیدپرور گرگان با تجمع در آستان مقدس امامزاده عبدالله «ع» شهرستان گرگان که به دلیل حادثه‌ی دلخراش و تروریستی روز گذشته در گلزار شهدای کرمان رخ داد و منجر به شهادت هموطنان عزیزمان شد این اقدام شنیع و بزدلانه رژیم کودک‌کش اسرائیل را به شدت‌ محکوم کردند.
دشمنان از نام حاج قاسم و حتی از زائران شهید سلیمانی درهراسند و چون زورشان به جبهه مقاومت نمی‌رسد زنان و کودکان را مورد هدف قرار می‌دهند.
چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند «خطر شهید سلیمانی برای دشمنان از خود سلیمانی هزاران بار بیشتر است»، دشمنی که از نام حاج قاسم اینچنین در رعب و وحشت است چطور در میدان رزم، توانایی مقابله با حاج قاسم های زمانه را دارد اکنون دنیا از شهید سلیمانی ها تکثیر شده است یک حاج قاسم از ما گرفتید اما بینهایت حاج قاسم در حال رشد و تکثیر است.
دشمنان بدانند هرچه قدر خون ما را بریزند ریشه‌های ولایت و ریشه‌های نظام قدرتمندتر می‌شود همانطور که حاج قاسم عزیزمان گفت «ما ملت شهادتیم»، دشمن بداند هرچه بیشتر ما را بکشند ما محکمتر وارد میدان می‌شویم.
نسل سلیمانی با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است مردم دارالمومنین گرگان همپای ملت ایران این جنایت بزدلانه دشمنان را که حتی توان جنگیدن رودررو با ایران را ندارند به شدت محکوم می‌کنند دشمن ترسو و بزدل در صحنه نبرد همچون بیدی بر خود میلرزد انتظار بیشتر از این نمی‌رود چقدر ذلیل و خار شدند آنها که چهل و اندی سال عمر خود را برای ما تلف کردند تا نامی از انقلاب اسلامی نماند اما دیدیم که هر سال گذشت ریشه های انقلاب اسلامی طویلتر و مستحکمتر از سالهای گذشته میشد.
مردم شهرستان گرگان همزمان با مردم سراسر کشور عزیزمان ایران امروز به میدان آمدند و با تمام وجود فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند دشمنان از زائران حاج قاسم هم در هراسند و این اقدام وقیحانه و بزدلانه آنها، اوج رذالت اسرائیل و آمریکا و همپیمانانشان را نمایان کرد.
جبهه مقاومت و در راس آن حاج قاسم سلیمانی، تمام تلاش دشمنان را به زباله دان تاریخ انداخت و دست ما را محکمتر از هر زمان در دست یکدیگر فشرد جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد مطهر سردار دلها«حاج قاسم سلیمانی» را تحمل کنند بدانند که سربازان راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایات آنها را تحمل نخواهند کرد.
و چقدر زیبا مقام معظم رهبری روز گذشته درپی حادثه تروریستی کرمان و شهادت زائران مزار شهید سلیمانی فرمودند« سربازان راه سلیمانی به رذالت جنایتکاران پاسخ سختی خواهند داد» شهادت حاج قاسم سلیمانی اذانی به افق زوال آمریکا بود راه حاج قاسم راه امام حسین(ع) و راه همه منتقمان خون کربلاست.
به گزارش زنان نیوز، دشمن بداند در این جنایات هولناک و تروریستی که در کرمان صورت گرفت هزینه گزافی خواهند داد دشمن بداند مردم بابصیرت کشورمان ایران در روز یوم‌الله 22 بهمن و روز انتخابات با حضور پرشور و بی‌نظیر خود پاسخ محکم و دندانشکنی به دشمنان خواهند داد.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تجمع گرگانی ها، محکوم کردن، حادثه تروریستی،شهادت حاج قاسم،اذانی به افق زوال آمریکا،خبرنگار سمیرا رجبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو