از امیدآفرینی تا حماسه‌آفرینی؛

خبرنگاران باید واقعیت را فریاد کنند/ مردم جانانه پای کار انتخابات خواهند ایستاد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: خبرنگاران باید واقعیت را فریاد کنند و راوی حقایق باشند.
خبرنگاران باید واقعیت را فریاد کنند/ مردم جانانه پای کار انتخابات خواهند ایستاد
1402/12/01 - 15:39
تاریخ و ساعت خبر:
190368
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، سید علی مهاجر عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای خبرنگار امیدآفرین که در سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات یک امر بسیار مهمی است و همه وظیفه داریم در این جشن بزرگ حضور حداکثری داشته باشیم و خبرنگاران با انعکاس واقعیت‌ها در این امر مهم نقش‌آفرینی کنند.
وی با بیان اینکه امید از صفت ممیزه انسان است و در آرامش و پس‌رفت جامعه نقش بسیار مهمی دارد، تصریح کرد: سرخوردگی و دلسردی آستانه ورود به بحران است که اگر درمان نشود باعث افول می‌شود امروز مردم ما باید امید داشته باشند تا حماسه بیافرینند اگر چنانچه دل از امید خالی شد حماسه به وجود نخواهد آمد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه تا دلها قانع نشود جان‌ها راه نمی یابد، خاطرنشان کرد: هرجا ناامیدی باشد توقف و عقبگرد است.
مهاجر خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی حمله نظامی نیست ولی حمله به باورهای دینی و سیاسی است و دشمنان با دگرگون نشان دادن حقایق به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم هستند تا جوانان را مایوس کنند.
وی افزود: وقتی جوان از پیشرفت و آینده مایوس شد نمی توان از او توقع داشت درست کار کند اگر ایران را دوست دارید باید امیدآفرینی کنید یاس آفرینی کار دشمنان است اگر
امید به آینده نباشد منجر به شکست خواهیم بود حضور جوانان نشانه امیدآفرینی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اکنون در جنگ ناعادلانه رسانه‌ای قرار داریم، گفت: نقش خبرنگاران در برگزاری یک انتخابات باشکوه بسیار حائز اهمیت است خبرنگارانی که در راستای امیدآفرینی قلم می‌زنند قطعا جهادگر هستند احسنت به شما خوبان که اینگونه عمل می‌کنید من از تک تک شما تشکر می‌کنم
ما مدیون رسانه هستیم رسانه‌ها اگر نقد می‌کنند منصفانه باشد ما نقدپذیریم.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
امیدآفرینی ، انتخابات، خبرنگاران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو