دنیای آینده دنیای فلسطین است؛

حمایت تمام قد گرگانی‌ها از ملت مظلوم فلسطین

مردم انقلابی و ولایی شهرستان دارالمومنین گرگان ظهر امروز بعد از برگزاری نماز جمعه برای حمایت از ملت مظلوم غزه و فلسطین به خیابان‌ها آمدند و پایان رژیم کودک کش اسرائیل و آمریکای غاصب را فریاد زدند.
حمایت تمام قد گرگانی‌ها از ملت مظلوم فلسطین
1402/11/06 - 21:47
تاریخ و ساعت خبر:
189371
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران از گلستان، مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان گرگان ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه، از مصلی وحدت به سمت خیابان شهدا برای اعلام حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده غزه و فلسطین به خیابان‌ها آمدند و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.
شهروندان گرگانی به نشانه ابراز انزجار با رژیم کودک‌کش اسرائیل فریاد مرگ بر اسرائیل کودک‌کش را سر دادند و با تداوم حضورشان در این راهپیمایی‌ها نشان دادند که حمایت از مقاومت فلسطین، سیاست همیشگی ماست.

به گزارش زنان نیوز، امروز حمایت از حقوق مردم فلسطین به یک خواست جهانی تبدیل شده است و برای ریشه‌کن شدن این رژیم کودک‌کش و منحوس باید همانگونه که مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» فرمودند « شریانهای حیاتی رژیم صهیونیستی را قطع کنیم».
اگر ارتباط سیاسی و اقتصادی با این رژیم منفور قطع شود آنگاه شاهد تضعیف دشمنان خواهیم بود و دیری نمی‌پاید که اسرائیل برای همیشه از میدان خارج می‌شود.








خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حمایت تمام قد، گرگانی‌ها،ملت مظلوم فلسطین و غزه،خبرنگار سمیرا رجبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو