برای به ثمر نشستن پروژه‌های زیرساختی؛

دولت با 25 همت کام مردم را شیرین کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: دولت سیزدهم برای به ثمر نشستن پروژه‌های زیرساختی در گلستان با 25 همت، کام مردم این استان را شیرین کرد.
دولت با 25 همت کام مردم را شیرین کرد
1402/10/23 - 11:30
تاریخ و ساعت خبر:
178887
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، سید محمد دهنوی صبح امروز اظهار کرد: دولت سیزدهم برای به ثمر نشستن پروژه‌های زيرساختی در گلستان با 25 همت، کام مردم این استان را شیرین کرد که مهمترین این پروژه ها در حوزه نیرو، از جمله سدنرماب،شیرین سازی آب دریا و سد چایلی بوده است.
وی با اشاره به اینکه خروجی سفر دوم رئیس جمهور به گلستان ماحصل تلاش‌های جمعی است، گفت: 2 هزار و 650 نفر از مسولان، مدیران اعضای شورای تامین، نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه برای به ثمر نشستن پروژه‌های سفر تلاش کردند تا سفر خوب و به یادماندنی کاروان دولت را به استان داشته باشند.
سید محمد دهنوی افزود: حضور باشکوه مردم در استقبال از رئیس جمهور شیرینی سفر را دوصد چندان کرد و 118 مصوبه عمرانی به ارزش 12 میلیارد و 347 میلیون تومان که 4 هزار و 22 میلیارد تومان آن محقق شد.
معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه سه مولفه مهم در اجرای پروژه‌های سفر مد نظر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام، تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا و توجه به پروژه‌هایی که تا پایان دولت امکان بهره‌برداری دارند.
وی تصریح کرد: 600 پروژه به مبلغ 95 همت توسط تیم کارشناسی دبیرخانه شناسایی شد که در طول دو سفر بالغ بر 25 همت آن در استان محقق شد.
به گزارش زنان نیوز، در پایان این مراسم از دست اندرکاران برگزاری سفر دوم رئیس جمهور در گلستان تجلیل به عمل آمد.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پروژه های زیرساختی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، دولت سیزدهم ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو