رسانه‌ها در خط مقدم جهادتببین قرار دارند/ حضور گلستانی‌ها در انتخابات بی‌نظیر خواهد بود

رئیس شورای هماهنگی گلستان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در خط مقدم جهادتببین قرار دارند، گفت: دشمنان در طول 45 سال تلاش کردند انقلاب اسلامی را به زوال بکشانند که همواره با شکست مواجه شدند.
رسانه‌ها در خط مقدم جهادتببین قرار دارند/ حضور گلستانی‌ها در انتخابات بی‌نظیر خواهد بود
1402/11/17 - 14:56
تاریخ و ساعت خبر:
189781
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه‌ی فجر و تجلیل از اصحاب رسانه در دومین سفر ریاست جمهوری به گلستان در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه به عنوان خط مقدم جهاد تبیین هستند و تمام تلاش‌های دشمنان در 45 سالی که گذشت بر آن بود تابه مردم القا کنند دین برای مردم ناکارآمد است که هیچگاه موفق نشدند و همواره تیرشان به سنگ خورد.
حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی نقش رسانه را در جامعه بسیار مهم خواند و ابراز کرد: اهالی رسانه با انعکاس اخبار خوبشان می‌توانند اتفاقات خوبی را در جامعه رقم بزنند.
وی تصریح کرد: بیش از 1600 خبر در نشست خبری فجر گلستان منعکس شد که اخبار سراسر امیدآفرین و نشاط آفرین بود.
رئیس شورای هماهنگی گلستان از مردم گلستان برای حضور حداکثری در انتخابات 11 اسفند دعوت و خاطرنشان کرد: مردم گلستان همچون سال‌های گذشته با اقتدار و حضوری دشمن‌شکن پای صندوق‌های رای خواهند آمد و چشم دشمنان را کور خواهند کرد.
زمانی اقدام به موقع و دشمن شناسی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: گلستانی‌ها در دشمن‌شناسی و بصیرت نمونه هستند باید به بصیرت و دشمن‌شناسی مردم همیشه در صحنه گلستان آفرین گفت.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی ، نشست خبری با اصحاب رسانه، دهه فجر، تجلیل از اصحاب رسانه، استان گیلان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو