فرمانده سپاه نینوا گلستان:

راه شکست دشمن حضور حداکثری در انتخابات است/ برای باشکوه برگزار کردن انتخابات باید سنگ تمام گذاشت

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات گفت: مردم ما همواره ثابت کردند جانانه پای انقلاب و نظام ایستادند.
راه شکست دشمن حضور حداکثری در انتخابات است/ برای باشکوه برگزار کردن انتخابات باید سنگ تمام گذاشت
1402/10/20 - 14:06
تاریخ و ساعت خبر:
178826
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، سردار علی ملک شاهکویی ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست اندر کاران رسانه ای هفته بسیج و اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور که در صداوسیمای مرکز گلستان برگزار شد، اظهار کرد: خوشا به حال کسی که برای حفظ اسلام تلاش می‌کند راه شکست دشمنان، حضور پرشور و بی‌نظیر مردم پای صندوق‌های رای است.
وی تصریح کرد: تشییع جنازه شهدا در گلستان یک عزت برای گلستان بود که بسیار باشکوه و پرشور در گلستان برگزار شد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر امیدآفرینی در جامعه گفت: مردم از برخی از دستاوردهای انقلابی بی‌اطلاع هستند به فرموده حضرت آقا جهاد تبیین در جامعه بسیار لازم و ضروری است صدا و سیما یک دانشگاه است ولی باید در برنامه‌ها تنوع ایجاد شود.
ملک شاهکویی خاطرنشان کرد: در دوران امام راحل «ره» همه تلاش دشمن این بود که مردم امام راحل را همراهی نکنند و به ایشان لبیک نگویند اما مردم جانانه پشت انقلاب و امام ایستادند.
وی افزود: امروز دشمن با شبهه افکنی و اختلاف می‌خواهد بذر ناامیدی را بین مردم گسترش دهد با اخلاص و توکل به خدا می‌توانیم بر دشمن زبون پیروز شویم.
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن پشت دستشرا داغ کرد او برای ازبین بردن انقلاب اسلامی بسیار جدی است ما هم باید تلاش کنیم دشمنان را نابود کنیم باید مردم را هوشیار و آگاه شوند راه شکست دشمن حضور حداکثری در انتخابات است.
ملک شاهکویی خاطرنشان کرد: برای انتخابات سنگ تمام بگذارید انتخابات امسال جدی است نگذاریم دشمن به اهداف شومشان دست پیدا کنند اقتدار نظام به انتخابات است.

به گزارش زنان ایران، در پایان مراسم از فعالین رسانه ای هفته بسیج و اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور تجلیل به عمل آمد.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده سپاه نینوا گلستان،مراسم تجلیل از دست اندر کاران رسانه ای هفته بسیج و اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور، انتخابات، حضور حداکثری در انتخابات، شکست دشمنان نظام،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو