رسانه‌ها نقش هدایتگری جامعه را برعهده دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه رسانه مسئولیت خطیر و سنگینی در جامعه دارند، گفت: رسانه‌ها نقش هدایتگری در جامعه را برعهده دارند.
رسانه‌ها نقش هدایتگری جامعه را برعهده دارند
1402/10/20 - 14:04
تاریخ و ساعت خبر:
178825
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست اندر کاران رسانه ای هفته بسیج و اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور که در صداوسیمای گلستان برگزار شد، اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در هدایتگری جامعه بسیار حائز اهمیت است.
وی بر لزوم قدردانی از زحمتکشان عرصه رسانه و هنر تصریح کرد: اگر از بنده خدا تشکر نکنیم قطعا از خداوند متعال تشکر نخواهیم داشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: مسئولیت رسانه یک مسئولیت سنگین و خطیر است کوچکترین حرکت نابه جا به ماموریت اهالی رسانه خدشه وارد می‌کند.
ایمانی نقش رسانه را هدایتگری در جامعه خواند و گفت: رعایت اخلاق رسانه بسیار حائز اهمیت است که اهالی رسانه باید به آن اهتمام ویژه‌ای ورزند.
وی از مردم دعوت کرد تا در انتخابات پیش رو حضور چشمگیری داشته باشند و افزود: باید آگاهانه و همراه با علم و اطلاعات و یقین با مردم سخن بگوییم با مردم با نرمی و ملاطفت صحبت کنیم تا اثرگذاری بالایی داشته باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: سخن گفتن با مردم باید عادلانه و منصفانه باشد نباید در تعریف و تمجید کردن از افراد غلو کنیم باید عدالت را رعایت کنیم.
وی افزود: با افرادی که در انتخابات به عنوان نامزد شرکت می‌کنند باید منصفانه برخورد کنیم و
نسبت به ارزش‌های اجتماعی و سیاسی فرهنگسازی کنیم و فرهنگ ناب اسلام و قرآن را در جامعه نهادینه سازی کنیم.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی ،مراسم تجلیل از دست اندر کاران رسانه ای هفته بسیج، تجلیل از دست اندر کاران رسانه ای اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور ،هدایتگری جامعه، رساانه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو