مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان:

مستکبران در مقابل مردم سالاری ما درمانده شدند/ انتخابات سنگر کشور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان با تقدیر از حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای گفت: مستکبران در مقابل مردم‌سالاری ما درمانده شدند.
مستکبران در مقابل مردم سالاری ما درمانده شدند/ انتخابات سنگر کشور است
1402/12/17 - 11:23
تاریخ و ساعت خبر:
190817
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت‌الاسلام قاسم پور عصر امروز در یادواره سردار شهید حاج علی احمدی که در مسجد عزیزالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه شهدا در نزد اسلام بسیار حائز اهمیت است و آنها مایه استحکام و تقویت انقلاب اسلامی ایران هستند مردم دارالمومنین گرگان با حضورشان در انتخابات، دشمنان را درمانده و ناامید کردند.
وی با اشاره به اینکه شهدا در نزد خداوند روزی می‌خورند، تصریح کرد: شهدا باعث دوام و استحکام انقلاب و اسلام هستند و بالاترین درجه را در نزد خداوند متعال دارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان ابراز کرد: دشمن در جنگ نظامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند به همین دلیل به تحریف روی آوردند و برای متلاشی کردن انقلاب اسلامی تمام تلاششان را کردند تا در ایران، ضدارزش به ارزش تبدیل شود و حلال و حرام جای خود را عوض کنند.
قاسم پور با اشاره به اینکه شهادت مرگ تاجرانه است، خاطرنشان کرد: مرگی تاجرانه است که با خدا معامله شود، مرگی که در راه خدمت به دین و انقلاب خرج شود دارای ارزش و اهمیت والایی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان افزود: وقتی با خدا معامله کردید یعنی یک معامله سراسر سود داشتید و شهادت بالاترین معامله انسان با خداست.
قاسم پور ابراز کرد: بهشت پاداش شهدایی است که با خدا معامله کرده است در سوره مبارکه توبه خداوند وعده داده است چه بکشند چه کشته شوند شهید هستند و اجر آن را می‌برند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان گفت: یک عده‌ای خودشان را برای دو روز دنیا می‌فروشد و آب به آسیاب دشمن می‌ریزد و سرانجام به تباهی می‌رود.
وی تصریح کرد: یک عده‌ای هستند که اسیر مال، مقام، جاه و مقام دنیوی نیستند و برای آخرشان کار می‌کنند و برای دینشان آبرو میگذارند.
قاسم پور بر لزوم تربیت فرزند تاکید کرد و گفت: تربیت فرزند در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده است مبادا قشر حزب‌اللهی در تربیت فرزند کوتاهی کند که در قیامت باید پاسخگو باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان ابراز کرد: انتخابات به تدابیر رهبری فرزانه و حکیم به خوبی رقم خورد و تمام توطئه‌های دشمن نقش برآب شد با وجود سمپاشی تبلیغاتی دشمنان در فضای مجازی باز هم شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات بودیم.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مستکبران،مردم سالاری،انتخابات،درمانده،حجت الاسلام قاسم پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان،سمیرا رجبی،خبرنگار
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو