جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

تمام کسانی که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند مدافع حرمند/رسانه‌ها خط مقدم جنگ شناختی هستند/مردم در انتخابات با قدرت شرکت کنند

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه تمام افرادی که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند مدافع حرمند، گفت: امروز اگر غربی‌ها زن را مورد هجمه قرار می‌دهند و شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند باید یک جمله به آنها گفت و آن این است که احترام به زنان از زمان بعثت پیامبر «ص» بوده است.
تمام کسانی که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند مدافع حرمند/رسانه‌ها خط مقدم جنگ شناختی هستند/مردم در انتخابات با قدرت شرکت کنند
1402/12/02 - 12:01
تاریخ و ساعت خبر:
190409
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار سید علی حسینی صبح امروز در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها، خط مقدم جنگ شناختی هستند و اکنون میبینم که رسانه‌ها در نوک پیکان قرار دارند و قدرت ایدئولوژی از سه مولفه «شریعت» ، «ولایت و رهبری» و «مردم» تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: غربی‌ها می‌گویند قدرت‌ها یا تکنولوژی محور یا ایدئولوژیک محور دارند و می‌گویند ما صاحب تکنولوژی هستیم و معتقدند قدرت‌های کشورهای شرق مخصوصا ملت‌های مسلمان در ایدئولوژیک است.
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: اگر کشوری بتواند قدرت ایدئولوژیک را با قدرت تکنولوژی پیوند بزند آن کشور پیروز است و دشمنان به صراحت اعلام می‌کنند ایران این قدرت را دارد دشمن تلاش می‌کند جلوی این قدرت را بگیرد.
حسینی خاطرنشان کرد: چطور ابرقدرت‌های دنیا در دریای سرخ به دست توانمند یک گروه مقاومت در حال دست و پا زدن هستند کشتی‌های قدرت‌های غرب مورد هدف یمن مقتدر قرار گرفت یک گروهی که معتقد به این قدرت هستند تمام اهداف آمریکایی و بریتانیایی هدف مشروع ماست انگلیسی که امروز ساخت و شونه می‌کشد کسانی بودند که معتقد بودند آفتاب در بریتانیا غروب نمی‌کند و اکنون میبینم چطور به دست یمن اینگونه خار و خفیف می‌شود.
وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای افزود: در جنگ سخت و نیمه سخت دشمن توان مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد دشمن از طریق نفوذ در ادراک، قلب‌ها و اذهان تلاش می‌کند و رسانه بستر این جنگ است چقدر باید تلاش می‌کردیم مظلومیت فلسطین را به دنیا بفهمانیم امروز از طریق رسانه اوج رذالت و چهره واقعی غرب را نمایان کرد.
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان اذعان کرد: رسانه‌ها زبان گویای جوامع و خط مقدم با جنگ شناختی دشمن هستند.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها جایگاه خود را در نبرد بزرگ بین حق و باطل بشناسند، گفت: امروز در کنار مردم بودن، فدایی مردم بودن خدمت به مردم است آنها که در 22 بهمن با تمام تهدیدها در راهپیمایی شرکت کردند مدافع حرمند
خبرنگار:سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان، آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ، استان گلستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو