فرمانده سپاه نینوا گلستان:

زنده بودن انقلاب با احیای مساجد است/ دشمن به دنبال کمرنگ کردن انتخابات در ایران است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: زنده بودن انقلاب با احیای مساجد است چون محل فرود ملائکه در مسجد است جامعه باید اسلامی شود تا حکومت اسلامی و در نهایت تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد.
زنده بودن انقلاب با احیای مساجد است/ دشمن به دنبال کمرنگ کردن انتخابات در ایران است
1402/10/21 - 09:42
تاریخ و ساعت خبر:
178828
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران از گلستان، سردار علی ملک شاهکویی صبح امروز در تالار خلیج فارس پردیس دانشگاه علوم کشاورزی گلستان اظهار کرد: تلاش کنیم مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای حاضر شوند دشمن درصدد کمرنگ جلوه دادن صحنه انتخابات در ایران است باید تلاش کنیم با حضورمان مشت محکمی بر دهان جبهه استکبار وارد کنیم.
وی بر لزوم جهادتببین تاکید و اشاره کرد: همه با هم در جهت اجرای عملیات جهاد تبیین قدم برداریم فرصت ما خیلی کم است دشمن دشمنی خودش را می‌کند تمام هنر خودش را برای زوال و نابودی ایران به کار می‌برد دشمن از طریق بمب و تیر و تفنگ به سراغمان نیامده است بلکه از طریق جنگ نرم وارد شده است.

وی فضای مجازی را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: باید به صورت چهره به چهره با مردم صحبت کنیم نگذاریم دشمن فضای حقیقی را از ما بگیرد اگر مسجد را از جوانان و مردم ما دور کنند شکست خوردیم.
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تمام کسانی که از اسلام به جایی رسیدند از مسجد بود راه نجات ما مسجد است مساجد را مملو از مؤمنان کنیم.
ملک شاهکویی خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قدرت در میدان است اصلی ترین ماموریت دشمن این است که مردم در انتخابات نیایند در مقابل آن مهمترین ماموریت ما حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای است هرکسی بیشتر تلاش کند پیروز میدان است.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده سپاه نینوا گلستان،دانشگاه علوم کشاورزی گلستان، انتخابات، احیای مساجد، حکومت اسلامی، تمدن نوین اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو