گلستان غرق در شادی و سرور؛

فریاد الله اکبر در گلستان طنین‌انداز شد/ 22 بهمن، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همچون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد و مردم گلستان همنوا با ملت ایران امشب با فریاد مقدس«الله‌اکبر» چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.
فریاد الله اکبر در گلستان طنین‌انداز شد/ 22 بهمن، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران
1402/11/21 - 17:41
تاریخ و ساعت خبر:
189944
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همچون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد و مردم همیشه در صحنه گلستان با فریاد مقدس «الله‌اکبر» چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.
22 بهمن سرآغاز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوتیان و سرآغاز حکومت الله بر جهان است روزی که پرچم عدالت‌خواهی و بیداری مستضعفان در جهان برافراشته شد و نظام طاغوت از هم گسست.
الله‌اکبر به این همه شکوه و بالندگی، الله‌اکبر به این اقتدار و حضور و مرحبا بر مردمان خوب سرزمینم که امشب جانانه برای وطن و انقلابشان پای میدان آمدند تا خودشان را برای صبح پیروزی فردا مهیا کنند.
مردم ما فردا با اراده‌ای پولادین و مشتی محکم به صحنه خواهند آمد تا به تمام مخالفان نظام بفهمانند ایران اسلامی تا ظهور دولت حق همچنان استوار و پاینده است و ملت ایران با تک تک قدم‌هایشان در روز 22 بهمن ثابت می‌کنند که یاد و خاطره اسلام همیشه برای ایرانیان زنده و حیات‌بخش است.
22 بهمن در طول زندگی و برای نسل‌های آینده باید سرمشق همگان قرار گیرد و همچون نگینی در صفحه تاریخ بدرخشد.
یادداشت: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گلستان،غرق،شادی،22بهمن،پیروزی انقلاب اسلامی ایران،الله اکبر،نگین درخشان،سمیرا رجبی،خبرنگار زنان ایران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو