فرمانده سپاه نینوا گلستان:

حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمن را مایوس می‌کند

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: مردم با حضور پرشورشان در انتخابات دشمن را ناامید می‌کنند.
حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمن را مایوس می‌کند
1402/10/20 - 12:43
تاریخ و ساعت خبر:
178822
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، سردار علی ملک شاهکویی در شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر «ع» و تجلیل از سربازان سپاه نینوا گلستان که صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: حضور دشمن‌شکن و پرشور مردم در صحنه انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمن می‌شود.
وی تصریح کرد: دشمن برای ما خواب ها دیده است انتخابات آخر سال بسیار مهم است همه باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشیم اگر حضور کمرنگ شود امنیت و اقتدار کشورمان به خطر می‌افتد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: سربازی در حکومت طاغوت و سربازی در حکومت اسلامی را اگر با هم مقایسه کنیم در حکومت طاغوت نماز جرم است و در حکومت اسلامی نماز نخواندن جرم است شاهان و سلاطین در طاغوت، فرمانده بود اما در حکومت اسلامی ولایت فقیه فرمانده است هشت سال در دوران دفاع مقدس جنگیدیم اما حتی یک وجب از خاک مقدس ایران را به دشمن ندادیم چون از نعمت ولایت فقیه برخورداریم.
ملک شاهکویی با تاکید بر ولایت‌پذیری خاطرنشان کرد: دشمن اکنون تلاش می‌کند مقام معظم رهبری را مورد هجمه قرار دهد دشمن با ایجاد جنگ روانی و تحریف نمی‌توانند عشق به ولایت فقیه را از دل مردم بکاهد.
وی افزود: یکی از شرایط حکومت اسلامی بعد از تمدن اسلامی سبک زندگی است متاسفانه ما با سبک زندگی اسلامی خیلی فاصله داریم چقدر به خواندن نماز اول وقت اهمیت می‌دهیم، احترام به پدر و مادر، حجاب و عفاف و.. برای داشتن یک حکومت اسلامی باید تمام اصول رعایت شود.
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امام و انقلاب اسلامی به ما هویت بخشید ما مدیون انقلاب اسلامی هستیم ما بدهکار این انقلاب هستیم این یک واقعیت است.
ملک شاهکویی افزود: سربازان عزیز قدر خود را بدانید دشمن درصدد کاشتن بذر ناامیدی در دلهای شماست من طاغوت را دیدم و لمس کردم پدران و اجداد ما در آن زمان نمی‌توانستند بدون اجازه کدخدا فرزندان خود را عروس و داماد کنند در آن زمان این همه عزت و اقتدار و دستاوردها را در کشور شاهد نبودیم اکنون به برکت این انقلاب است که به پیشرفت رسیدیم باید قدر آن را بدانیم.
حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی در شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر «ع» ابراز کرد: سربازان برای سعادت دنیوی و اخروی باید چند اصول را در دنیا رعایت کنند از جمله اهمیت دادن به نماز،زیرا نماز خواندن موجب سعادت انسان می‌شود، احترام به پدر و مادر، قرآن خواندن و مشاوره داشتن مستمر با یک روحانی باتقوا در کارها سبب ارتقای جایگاه انسان‌ها در نزد خداوند باری تعالی می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خطاب به سربازان تصریح کرد: در بهترین دوران زندگی تان وارد سربازی امام زمان(عج) شدید قدر این دوران را باید بدانید.
حجت‌الاسلام ایمانی با تاکید بر اینکه قدر نعمت جوانی را قبل از رسیدن پیری باید دانست، افزود: سربازان مظهر اقتدار ایران هستند نماد استحکام، شجاعت، فداکاری، ایمان، ولایت پذیری و شهادت‌طلبی هستند.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده سپاه نینوا گلستان، انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور حداکثری در انتخابات،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو