جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

دشمن در مقابل انقلاب اسلامی دچار عجز شده است/ با مهندسی معکوس امید دشمنان را ناامید می‌کنیم

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حقیقتا دشمن در مقابل انقلاب اسلامی دچار عجز و ناتوانی شده است.
دشمن در مقابل انقلاب اسلامی دچار عجز شده است/ با مهندسی معکوس امید دشمنان را ناامید می‌کنیم
1402/10/21 - 11:38
تاریخ و ساعت خبر:
178830
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، سردار سید موسی حسینی صبح امروز در تالار خلیج فارس پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان اظهار کرد: مردم ما همواره ثابت کردند جانانه پای آرمان‌ها انقلاب، رهبری و نظام ایستادند و دشمن حقیقتا در مقابل انقلاب اسلامی دچار عجز و ناتوانی شده است.
وی بر لزوم جهاد تبیین در جامعه تاکید کرد و افزود: بسیج در تمام عرصه‌ها به خوبی میدان داری کرد در زمان کرونا دیدید چطور جانانه پای کار آمدند از توزیع ماسک گرفته تا ضدعفونی کردن و..
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: دشمن به شدت به دنبال دوگانه سازی است و به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی مردم از حاکمیت است.
حسینی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی به فلسطینیان هویت و باور بخشید و گروه حماس با مهندسی معکوس توانست عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی را ایجاد کند که موجب حیرت همگان شد.
وی افزود: امروز جبهه مقاومت از ما الگو می‌گیرد امروز استراتژی دشمن تغییر باورهاست یک نمونه بارز آن حضور کمرنگ در انتخابات پایان سال است ما مردم بسیار نجیب و بابصیری داریم که نسبت به میهن، انقلاب، نظام بسیار پایبند هستند باید قدر مردم خوبمان را بدانیم.
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: اگر ما ترفند دشمن و اهداف دشمن را مهندسی معکوس کنیم نیاز به دعوت نداریم ما با همین جوان‌هایی که فریب شما را خوردند به سراغتان می آییم حقیقتا دشمن در مقابل انقلاب اسلامی دچاز عجز است.
وی با تاکید بر اینکه مردم مایه اقتدار نظام هستند، افزود: وقتی به انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم سه مولفه شریعت، ولایت و دین را می‌بینیم،
دشمن در حال هجمه وارد کردن به دین، ولایت و شریعت است باید هوشیار باشیم.
سردار حسینی خاطرنشان کرد: مردم خادمین را از خائنین به خوبی تشخیص می‌دهند باید با هنرمندی مردم را پای صحنه‌های رای بیاوریم.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان ، ولایتمداری، آرمان های انقلاب، شکست دشمن، دشمنان نظام ، تفرقه افکنی، هجمه به دین
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو